7. sınıf SBS iptal edildi

Danştay'dan çok kritik karar...

03.11.2010

Danıştay, binlerce öğrencinin girdiği 7. sınıf Seviye Belirleme Sınavı (SBS) ilgili kritik bir karar verdi.

Danıştay 8. Dairesi, 7. sınıf Seviye Belirleme Sınavı'nın (SBS) yürütmesini durdurdu.Mahkeme 4 sayfalık gerekçesinde anayasal eşitsizlik ilkesini gözönünde bulundurarak SBS'nin bu yıl yapılmamasına oy çokluğuyla karar verildiğini belirtti.

Bir üyenin aksi yönde oy kullandığı öğrenildi.

Davayı açan Avukat Sevinç Özer, “MEB bu yıl itibariyle kademeli olarak kaldırılmasına karar vermişti. Biz bu gerekçeleri incelediğimizde aynı gerekçeyle bu yılki sınavın da iptal edilmesi gerektiğini, aksi halde eşiksizlik olacağını düşündük. Mahkeme, eşitsizlik olacağı gerekçesi yürütmenin durdurulmasına karar verdi” dedi.


  • Bu haber 181764 defa görüntülendi.
    • nasıl ya

      - 02.03.2013 09:54:59
      bk 
      ben 8.sınıf öğrencisiyim bu sene sınava giricez biraz endişelerim var hangi liseye gidicem diye tedirginim 7.sınıflara yapıldığı gibi lütfen 8.sınıflara da yapın
    • niye

      - 20.06.2011 19:51:58
      derya p 
      inşallah iptal edilir
    • KALTIMI

      - 20.06.2011 11:48:04
      FATİH 
      İNŞALLAH İPTALDİR
    • niye

      - 16.06.2011 09:30:01
      derya p 
      haksızlık ama biz çalıştık ve bize böyle haber veriyorlar .isyan ettim vallah
    • çok iyi

      - 23.12.2010 10:17:10
      muhammet 
      bence iyi ben 6.sınıfta 378 puan almıştım bunu düzeltme şansım var
    • neee

      - 21.12.2010 18:20:04
      akilli 
      tüh 500 tam puan almıştım
    • NİMET ÇUBUKÇUYA SESLENİYORUM

      - 10.12.2010 13:18:29
      JFDHGF 
      7 VE 8 SINIF SBS KALKSIN LÜTFEN
    • Doğru bir karar

      - 30.11.2010 19:54:28
      Leoo 
      Gecen sene 6. sınıf ta kötü puan alanların puanları iptal olucak Bence cok iyi oldu
    • var mı

      - 29.11.2010 16:59:43
      merve 
      ya gerçekten varmı yokmu şimdi 7.sınıflara sbs
    • saçmalıyorlarr

      - 24.11.2010 23:43:24
      isimsiz 
      gerçekten insanlarla dalga mı geçiyorlar anlamıyorum bu nasıl birşeydir ya herşeyi alt üst ettiler bali bu son girenler girselerdi yazık yaa insanlar düzelteceklerdi milli eğitimin işi hiç belli olmuyor artık düzenli bir sistem getirilsin !!!!!!!!
    • sbs

      - 23.11.2010 17:52:44
      uygar 
      ya bence sbs kalksın ama 6. sınıf puanlarıyla 8. sınıfta gireceğimiz sınavın ortalaması alınsınn
    • 6-7 iptal mi

      - 21.11.2010 17:29:57
      asdfdfd.. 
      8. sınıftakilern 6 da ve 7 de girdikleri sınavlar iptalmi
    • Milli Eğitim Bakanlığı Konya...

      - 18.11.2010 19:21:14
      Süleyman 
      İyi Oldu Netler Çok Azdı Zaten....
    • SBS İPTAL EDİLSİN

      - 10.11.2010 20:34:35
      beşir  
      sbs işallah iptal edilir. de ama iptal edildimi edilmedimi?????????????????????
    • HAKKIMIZI YEMEYİN!!!

      - 10.11.2010 10:08:03
      nilgün 
      Ne olur çocuğumun hakkını yemeyin. 6. sınıf puanı boşa gitmemeli. Milli Eğitim Bakanlığı bir açıklama yapmalı artık.
    • 8. SINIF

      - 10.11.2010 09:29:21
      BURAK 
      BENCE 8.SINFTA OLANLARIN 7. SINIF SBS Sİİ İPTAL EDİLSİN
    • 6. SINIFTA İYİ YAPANLAR YAŞADI!!!

      - 09.11.2010 23:16:37
      gizli 
      6. sınıfta iyi yapanların hepsi zaten çalışmış ve bilen kişiler...Yani oks sistemi gibi birşey olacak ki bu onlar için avantaj...Hiç bir zaman ek çalışma zarar getirmez....
    • BANENE BEN DÜZELTİCEKTİM

      - 09.11.2010 19:29:09
      zeynep 
      saçmalamayın bn de kötü aldım 6 dan 6 daki sayılırsa dava açıcam bn bu sene düzelticek tim banane kardesim sen yüksek aldıysan sadece 8 SAYILACAKKKK
    • avukat hanıma teşekkürler

      - 09.11.2010 18:09:46
      bir anne 
      çok şükür çok.bilgi bilgidir asla boşuna değildir ama çocuklarımızın mutlu ve sağlıklı olması çok daha önemlidir.onlar yarış atı değil,çocuk.
    • BİR KARAR VERİN ARTIK....

      - 09.11.2010 12:43:49
      FUNDA 
      ASIL EŞİTSİZLİK, 6.SINIFTA SINAVA GİREN ÖĞRENCİLERİN 7.SINIF SINAVIN KALDIRILMASI… 3’LÜ SINAV SİSTEMİNİN BU YIL DEVAM ETMESİ GEREKMEKTEDİR. ÖĞRENCİLERİN, VELİLERİN 1 YILLIK EMEKLERİ BOŞA MI GİDECEK! ! NEDİR BU KARARSIZLIK BİR KİŞİNİN İTİRAZI ÜZERİNE BÜTÜN İNSANLARININ GELECEĞİYLE OYNANMASI HAKSIZLIK!
    • ??sbs

      - 08.11.2010 17:14:17
      gaye 
      6.snıf puanları nolcaq
    • olllllllleyyyyyyy

      - 08.11.2010 16:19:03
      oğuzhan yıldız 
      bu olay süper olmuş
    • İPTAL EDİLMESİN

      - 08.11.2010 15:53:24
      ENES 
      SİZ 500 ALDINIZI DÜŞÜNÜN VE SBS İPTAL EDİLİNCE NE YAPARSINIZ
    • sbs offffffff

      - 08.11.2010 12:38:42
      senem 
      sbs niye kaldırıldı ya offfffffffffffffffffffff ya bütün emekler boşuna gitti biz boşuna mı 6.sınıfta giridik ya offfffffffffffffffff
    • süper olmuş

      - 07.11.2010 19:00:53
      HATİCE 
      burdan geçen sene yüksek puan alıp bu sene üzülenlere sesleniyorum geçen sene çok çalışmANIZ SİZE BİŞEY KAYBETTİRMEZ
    • sbs 7lere kalktımı?

      - 07.11.2010 14:00:20
      Mine 
      Ya gerçekten 7.sınflar bu sene sbs ye gireck mi ? Sadece kısa ceva istiyorum:GİRECEK/GİRMEYECEK. Lütfen söyleyin
    • ***ne oluyo be***

      - 07.11.2010 13:12:21
      sanem demirtaş 
      o sevinen arkadaşlara kocaman yuh diyom kaldırılırsa hakkım haram olsun iki elim boynunuzda ben köyde yaşıyom çok zor şartlar 420 aldım ailem çok sevindi ama iptal olursa...
    • avukat hanım nedeyim sana

      - 07.11.2010 12:38:47
      erkan 
      tembel çocuğunla ilgilenmeszsin ondasn sora herkesin hakkını yersin iki elim yakanda
    • keşke düşük alıca bizde itiraz edebilsek

      - 06.11.2010 20:32:33
      7 sınıf öğrencisi 
      insanlar çalışarak 450 500 alıyorlar bir sürü sıtres çekiyorlar bu emeklerinin karşılığı verilecek mi
    • sbs

      - 06.11.2010 19:39:01
      samet emek  
      ben sbs den 495 aldım ama bunu yapnaları haksızlık :(
    • ...

      - 06.11.2010 18:43:56
      Umay 
      bi kere dersaneyle hiç bi alakası yok sınaw iptal olsa boşuna dersaneye gittik diyorsunuz o dersanedeki bilgiler kafanızdan çıkmıomu sınawla alakası yok herkes kendine çaalışıo o bilgiler senin kafanda duruo
    • ya benm 500üm? haksızlık!!!

      - 06.11.2010 18:09:50
      ...feryse... 
      ben de 500 alarak türkiye birincisi oldm emeklerimiz boşa gitmemeli asıl eşitsizlik budur!!!
    • Düzenimiz Bozuldu

      - 06.11.2010 16:43:46
      ezgi 
      Arkadaşlar biz sbs ye girceğiz diye bir düzen yaptık belirlibir program dershanelere yazıldık vb.Bizim düzenimizi çalışmalarımızı bozmak zorundalar mı?6. SINIFTA 421 ALIDM.vE 7. SINIFTADA SBSYE girmek istiyorummmm.
    • 6. sınıf gitti mi

      - 05.11.2010 17:16:09
      Furkan Memiş  
      ben geçen sene (6. sınıfta) 490 puan aldım . Bu puan hesaba alınacak mı ?
    • 6. sınıf gitti mi

      - 05.11.2010 17:13:45
      Furkan Memiş  
      ben geçen sene (6. sınıfta) 490 puan aldım . Bu puan hesaba alınacak mı ?
    • Hayır

      - 05.11.2010 09:52:43
      ecem 
      boşunamı emeklerimiz bizim böyle bişeyin olmaması lazım Haksızlık olur o kadar emek harcamışız o kadar çalışmışız şimdi tek sınav olucak iptal diolar kahretmesin ya
    • Oh be

      - 04.11.2010 20:44:42
      Anonymous :D 
      İyi ki kalktı. Dershane zaten akılsızca bir şey, olan dershanelere olacak. Ben 7. Sınıf öğrencisiyim ve türkiyenin eğitim sisteminden bıkmış usanmış haldeyim, umarım mahkemeden aksi bir karar çıkmaz da iptal olur. Bilgileriniz için teşekkür ederim.
    • İPTAL OLSUN !

      - 04.11.2010 20:06:32
      ozgee 
      oooohhhoo o haksızlık bu haksızlık kardesım ya bence en dogru karar sbsnın kalkması konusu her sene ogrencılerı yıpratıolar :@ 6.sınıfta sayılmasın Olley ole olursa mukemmel olurdu (:
    • SÜPER

      - 04.11.2010 19:50:05
      GÜL 
      SAĞOLUNNNNNNN
    • ayy yhaaa bn 500 tam puan aldmmm

      - 04.11.2010 19:32:57
      deniizz 
      yha bn tam puan aldımm yha iptal mi olduu :)):'(
    • Çok kötu!!!

      - 04.11.2010 19:30:11
      seden 
      ben 470 aldım bu sene dershaneye gidiyorum bize haksızlık değil mi bizim emeklerimizi kim karşılıcak lütfen sbs kalkmasın
    • !!--SBS--!!

      - 04.11.2010 18:56:49
      SBS2010 
      bence 7lere kaldırılmasın bu yılın 6larına zaten yok, böyle bir haksızlık söz konusu olamaz gibime geliyor. 3 yıl girilen bir sınav sistemiyle 1 yıl girilen bir sınav sistemi aynı şey mi??? OKS de bu yüzden kaldırılmadı mı? Ben şu an kararsızım ama girmek istiyorum da :S
    • bu ne ya!!

      - 04.11.2010 18:09:47
      ismail 
      ben 6da 490 aldım iptal olmucak dimi sbs geri gelsin
    • HAYAIMIZLA OYNUYORLAR

      - 04.11.2010 18:07:31
      Büşra 
      onca emeğimiz boşa gidecek hayatımız onların bi sözüne bakıyor
    • 6. sınıf sbs sınavı

      - 04.11.2010 17:51:23
      ahmet  
      evt yha emeklerimiz boşuna meb bizi duyunnn sbs geriiiiii
    • iyi oldu ya

      - 04.11.2010 17:29:50
      haydar  
      bence 7.sınıflar için iptal edilmesi iyi oldu diğer seneki puanım kötüydü zaten:)))))
    • boşunamı girdik

      - 04.11.2010 17:16:44
      nası 
      sbs puanımız nolacak
    • BİRİ BANA HER ŞEYİ AÇIKÇA ANLATABİLİR Mİ!!?

      - 04.11.2010 17:13:31
      şevval 
      hiç bişey anlamadım. bn 8. sınftaym. 7 de sbsde 493 aldm . şmdi o puanım boşuna mı gidecek?hangi sınav iptal oldu ? son durum ne! biri açıkça anlatsn ltfen!!
    • offffffffff ya

      - 04.11.2010 17:09:06
      ŞÜHEDA 
      BÜTÜN ÇALIŞMALARIMIZ BOŞUNAMIYDI YANİ NEFRET EDİYORUM BU HAYATTAN***
    • neden ya !!

      - 04.11.2010 17:05:51
      zeynep g 
      ya üf ya neden ya tamda biz girecektik bizden sonra yapsalardı ya daha kötü üfff =(
    • SBS

      - 04.11.2010 16:58:27
      gaye 
      lütfen iptal edilmesin nerden çıktı bu şimdi çok saçma durup dururken :((
    • oyuncak

      - 04.11.2010 16:03:48
      bir öğrenci 
      bu sene bu sbs olayı tam oyuncak oldu bu sene dersaneye gidinlerin ailesi ne yapacak ...
    • sbs

      - 04.11.2010 15:22:06
      ramazan erdemli 
      ben geçen sbs de480.390 alımııştım beni siterese soktular resmen ya bu sene olmaması iyi oldu
    • sbs ler iptal olsun

      - 04.11.2010 14:59:39
      Gökhan 
      ama bu haksızlık sbs ye girmeyenler daha karlı cıkacak.hemde türkiyenin %67 si kötü puandan dolayı iptal edilmesinin ster
    • Yeter !!!!!

      - 04.11.2010 14:54:42
      İsyanım sınava  
      Ben 8. snf öğrencisiyim sincan hacı bektaş-ı veli ilköğretim okulunda okuyorum . AÇıkca smöylemek gerekirce haberin doğruluğuna ilk duyduğumda inanmadım çünkü her sene buna benzer şeyler ortaya atılır Ama bu sefer ki gerçek gibi duruyor ama eğer 7. sınıfların sınavı iptal edilecekse 8. sınıfların sınvıda iptal edilmeli eğer onlar 2 sınvın ortalamsıyla bi liseye gideceklerse bizde bu kuralla gitmeliyiz 2 senedir dershne okl arası mekik dokumaktan bıktım . Bende bu seneki 6 7 ler gibi daha rahat olmak isterdim bu saçma sistemin cezasını neden sadece biz ve bizden bi yaş büykler çekti ?Sbs daha mantıklı tamam ama bizde 6 ve 7. snıflar gibi kendimizi sıkmaya bilirdik inanırmısınz artk aklımız fikrimiz ders oldu . En çalışmıyoruz dediklerimiz bile Bıktı bu sistemden işte bende onlardanım . Sanırım biraz uzun oldu ama beni bıraksanız neler anlatırım :D
    • 8, sınıf öğrancisi

      - 04.11.2010 13:36:21
      damla 
      yha çok hos olmus ama 8. sınıflarınkide kaldırılsın yha...
    • 7.sınıf SBS

      - 04.11.2010 11:06:34
      kenan 
      Bu yıl 7.sınıflara yapılacak olan sınav iptal edilmiş 6.sınıfta alınan puanlar geçerli
    • sbs iptal olmasın!!!

      - 04.11.2010 10:49:04
      büşra 
      geçen seneki emeklerimiz bosuna gidecek
    • cok güzel oldu

      - 04.11.2010 10:37:22
      ilyascan küçük 
      cok güzel olmuş 6 ve 7 sınıfrarın sbs bence kaldılsın cok iyi olur
    • Konuyu İyice Öğrenelim Lütfen

      - 04.11.2010 10:34:06
      Sade Kahve 
      Bundan sonra 6. sınıfdan başlayanlar için verilmiş bir karardır bu. Daha önce girenler tamamlayacaklar sınavlarını. Bundan sonrakiler girmeyecekler. Sadece 8. sınıfda sınava girecekeler. Ama daha önce girmiş olanalar için eski yöntem geçerli. Bilginize.
    • sbs

      - 04.11.2010 10:15:32
      fatma 
      teşekür ederiz avukat hanım haksızlığı ortadan kaldırdınız
    • tembel oğlunu kurtarıyor

      - 04.11.2010 08:39:48
      ayhan 
      avukat hanım, tembel oğlu için, emek verip çalışan binlerce insanı mağdur etti.
    • boşuna mı çalıştık

      - 04.11.2010 07:46:36
      boşuna çalışan çocukkkk 
      6. sınıftaki puanımız iptal olucak mı olmıyacaksa biz haksızlığa razıyız. 7. sınıftada girelimm
    • NeDenn Yaaa=((

      - 03.11.2010 21:56:38
      irem 
      ya ama biz geçen sene o kadar çalıştık çokta iiyi bi puan aldık biz o kadar strese girdik emeklerimiz boşuna mı gidecek HAKSIZLIK.....ßuradan NimeT Çußukçuya sesleniyorum HAKSIZLIKK..
    • şerefszlk

      - 03.11.2010 21:50:12
      zek 
      ya ben 8. sınıf öğrencisiyim ilk yıl 409 ikinci yıl 448 aldım bunnlar yandıysa asıl bu adaletsizlik
    • sbs

      - 03.11.2010 21:48:31
      ?? 
      hayır geçen yılki puanlar iptal edilmio 6 ve 8in ortalaması alınck
    • SONUNDA

      - 03.11.2010 21:44:53
      MEMET 
      MeB TeN En DoĞrU Ve En GüZeL HaBer: SbS KaLkTı !!! :D :D :D YAŞASIN MİLLİ eğTİm BAKANLIĞI
    • 5500

      - 03.11.2010 21:43:17
      bla bla bla  
      ben sbs birincisiyim benimki iptal olursa ben ne yapayım
    • ii oldu

      - 03.11.2010 21:29:31
      ecem 
      süper oldu yaa kurtulduk sbs derdinden her sene aynı bela..dershanelerde artık azalır..
    • hem iyi hem kötü

      - 03.11.2010 21:17:41
      çalışkan birisi 
      hem iyi oldu hem kötü ben geçen sene yani 6. sınıfta 495 puan aldım çok çalışmıştım ama iptal olduğundan çalışmalarım boşa gitti iyi yanıda bu sene sınav sitresi yokk !!!!
    • yuh

      - 03.11.2010 21:09:32
      berat 
      arkadaş 1 kişi yüzünden binlerce çocuk bu sbs zülmunu çekmek zorunda mı? ben 6.sınıfm ve 13 sene olcakmış okul o çok kötü oldu :D
    • ne

      - 03.11.2010 21:00:37
      a.b.d. 
      ben 6 .sınıf öğrencisiyim ve sınavdan 482 aldım fakat anlamadığım bi şey var 6.sınıf sbs puanımız geçersiz mi sayılacak???
    • sınavlara hayır...!

      - 03.11.2010 20:57:40
      güneş 
      bn su anki haberden hiçbirşey anlamıs değilim ama bnce hayatımızın sınavlara bağlı olması çokkk sacma.... bnce kaldırılsın ve sınav sistemi sürekli dğişip durmasın..sınavlardan basımızı kaldıramıyoruz yeter!
    • Bu

      - 03.11.2010 20:42:19
      Umay 
      ewt işte budur bu seneki 7. sınıfların girceği sbs iptal edilmiş onların 6. sınıfta aldığı puanlarda iptal tek sekizinci sınıfta gircekler yani
    • dershaneye bos yere para odeyecegiz

      - 03.11.2010 20:42:17
      aylin 
      Bu sene 7. sinifdayiz ve dershaneye kayit olduk. Bundan sonra da senetleri odemeye devam edecegiz. Bu karara dayanarak bundan sonraki senetlerin iptalini dershaneden isteyebilir miyiz?
    • Bu

      - 03.11.2010 20:41:09
      Umay 
      ewt işte budur bu seneki 7. sınıfların girceği sbs iptal edilmiş onların 6. sınıfta aldığı puanlarda iptal tek sekizinci sınıfta gircekler yani
    • lise1

      - 03.11.2010 20:37:34
      Çankırılı Melih KARSAVURAN 
      en kötüsü 9.sınıfların yani benim gibilerin deneme tahtası olduk bizi 9.sınıfları denediler ve sistemi beğenmediler şimdi değiştirr haksızlığın daniskasıı neden biz son sene giremedik 3 senede çalıştıkk deshaneye gittik SAYIN NİMET ÇUBUKCU bunları düşünmüyorr !!!!!!!!!
    • en iyisini yaptınız!!!

      - 03.11.2010 20:23:33
      mutlu 
      ben 7. sınıf öğrencisiyim çok mutluyum...
    • sbs puanım

      - 03.11.2010 20:23:00
      sultan 
      bu 7. sınıfların sbs iptal olursa 6. sınıftaki aldıklarmız puanlar boşunamı gitcek yad 8. sınıfta gireceğimiz sınavda 6. sınıftaki puanımızıda ele alarak hesaplıyacaklar
    • Off

      - 03.11.2010 20:11:03
      Ceren- 
      off ya anlamadım bn olcakmıyız olmıcakmıyız??
    • neden ya

      - 03.11.2010 20:10:43
      eylül 
      çok saçma öyle olsa bile6.sınıf puanımız da iptal edilsin bence çok ama çok saçma ya
    • sbs

      - 03.11.2010 20:09:37
      enes ileri 
      şimdi 7. sınıfta 486 aldım bu puan iptal mi edilecek şimdi 8. sınıftayım.
    • 8.snıf?

      - 03.11.2010 20:09:25
      naz 
      8.sınıflarında mı ıptal edıldı sınavı
    • sbs geri istiyoruzzz

      - 03.11.2010 19:53:34
      ..... 
      olamaz ya emekllermz boşuna mı gitcenn meb sesleniyorumm lütfennn sbs geri gelsinn
    • işler iyice karıştı..

      - 03.11.2010 19:26:34
      ms.şaşkın 
      ben tam olarak anlamadım.. eğer bu sene sbsye girmeyeceksek sadece 6. ve 8. sınıftaki aldığımız puanlarmı etkileyecek? böyle çok saçma olur.. o zaman geçen sene aldığımız puanlar iptal edilsin..
    • yapılacak olan

      - 03.11.2010 19:24:37
      Emre 
      yapılacak olan iptal edildi
    • anlamadım

      - 03.11.2010 19:23:49
      emre özçelik 
      şimdi geçen seneki 7 lerin sınavı iptal oldu yoksa şimdiki 7 lerin gireceği sınav mı iptal oldu
    • :S

      - 03.11.2010 19:20:38
      irem 
      Yeter ama bi karar verseler çok mutlu olucaz bi sene sbsye giriyoruz diğer sene iptal ediliyor şimdi bu sınav iptal edilse başka birşey çıkar iyice sapıttılar :S
    • hem 6 hem 7 edilsin

      - 03.11.2010 19:14:22
      gunty 
      ben 8.sınıf öğrenciyisim 7 iptalsa 8 de iptal olsun ben 6 da 406 7 de 470 aldım ....
    • hangisi

      - 03.11.2010 19:09:54
      hande 
      bu sene girceklerin mi yoksa 8. sınıfların geçen seneki puanlarımı iptal edildi?
    • adeletsizlik hangisi.

      - 03.11.2010 19:04:38
      okan 
      benim oğlum 500 tam puan aldı.bunun hakkını nerde savunacağız.bunun oğlumda yarattığı psikolojiyi kim düzeletecek
    • çok mantıklı

      - 03.11.2010 19:03:24
      M.Şahin Çelen 
      ben 478 aldım ama bunu çok beğendim her sene sınav sitresi insanı çok yoruyor
    • hangi yıl

      - 03.11.2010 19:01:52
      asd 
      geçen yıl mı iptal yoksa bu yıl mı?
    • çok mantıklı

      - 03.11.2010 19:01:13
      M.Şahin Melen 
      ben 478 aldım ama bunu çok beğendim her sene sınav sitresi insanı çok yoruyor
    • haksızlık

      - 03.11.2010 18:57:44
      :(( 
      ben geçen yıl 494 puan aldım hepsi boşunamı yani bence nasıl 7 ve 8 i aldılar ilk şimdide 6 ve 8 i alsınlar olur mu böyle iş ya
    • Lütfennn

      - 03.11.2010 18:54:14
      Öğrenci 
      Yeter Ama Ozm Sadece 8. sınıfta olalım 6. sınıf iptal olsun of ya öğrencilerden ne istiyorsunz????
    • ne biçim bi iş

      - 03.11.2010 18:46:54
      zynp  
      çok sacma giden gtti biten btti çocuklugmn son demleri gözlermn önnde ders calışarak gctti o gzel ilkbahrlarm gitti ne diosunuz siz yha :@ :(
    • ülkeyi terkmi edelim ?

      - 03.11.2010 18:34:14
      mutsuz azınlık... 
      binlerce insanın emeğini kim karşılayacak ?
    • isabet olmuş

      - 03.11.2010 18:32:38
      humay  
      sorular çok basitti bilende yaptı bilmeyende.belirleyici değildi yani .bir yıl önceki sorular güzeldi. Bu karara çok itiraz eden olur bu nedenle
    • Ya

      - 03.11.2010 18:28:32
      Byisyan 
      6. sınıfta kötü puan aldım düzeltirim dedim 7 de hayır nu olmaz
    • sbs

      - 03.11.2010 18:16:12
      EMRE 
      yaw ben 8. sınıfım 7.sınıfta 479 aldım çok hatalı bi bence
    • yazık bize

      - 03.11.2010 18:11:15
      f. zühre 
      şimdinin 8.sınıflarına yazık...
    • !

      - 03.11.2010 18:05:22
      Mutluluk böyle birsey olsa gerek. :))
    • öf

      - 03.11.2010 18:02:49
      ceren 
      ben gecen yıl 470 aldıım..boşunamı dersaneye gttım ya..o kadar stresi boşunamı cektıım..
    • karar

      - 03.11.2010 18:02:09
      ada 
      ben 480 aldım geçen sene bu stres bu puanlar boşa mı?dava açamaz mıyız?
    • bu ne biçim iş yaaaaaaa

      - 03.11.2010 17:55:54
      SBS kurbanlarından 
      biz burda SBS var diye 7 gün 24 saat ders çalışıyoruruz adamların yaptığı işr bak yaaaaa bizm emeklerimiz bosuna mııııı ?
    • iptal edilecksede

      - 03.11.2010 17:49:21
      arzucan  
      iptal edilecksede 6. sınıf puanlarımız klsın 8. sınftada gırelım 2 snn ortalamasıyl lıselere yerleselım
    • SBS

      - 03.11.2010 17:47:15
      BERRİN 
      BU SENEKİ 7LER DE 6LAR GİBİ SINAVA GİRMEYECEEK BU KADAR BASİT HİÇ BİR SINAV İPTAL OLMUYOOOOR
    • TŞK.AVUKAT SEVİNÇ ÖZER

      - 03.11.2010 17:43:09
      HARİKA :)
    • saçmalık

      - 03.11.2010 17:41:30
      berrak 
      insanlar bir senelerini çöpe mi atıyo şimdi o kadar dershanelere koştular bir şeylerden fedakarlık ettiler. haber geliyo sınav iptal! ne güzel ya..
    • Teşekkürler Sevinç Hanım

      - 03.11.2010 17:37:36
      Gülcan Metin 
      ok güzel yerinde verilmiş bir karar.Çocuklarımızın çocuklukları elinden alınıyor.Sosyal hayattan uzaklaşıyorlar
    • acil soru

      - 03.11.2010 17:26:39
      Selahattin 
      ben geçen yıl 6. sınıftım geçen sene sbs ye girdim 478,878 puan aldım.bu yıl 7. sınıftayım 1-ben bu yıl yani 7. sınıfta sbs ye girecek miyim? 2-geçen yıl yani 6. sınıfta aldığım 478,878 puan iptal mi olucak
    • karar

      - 03.11.2010 17:22:05
      ö.z 
      bizim bu sene girdiğimizmi iptel oldu yoksa yapılacak oanmı cewap bekliyorum
    • yaşasın

      - 03.11.2010 17:21:32
      Enes 
      iyiki kalkmış zaten bu sbs de düşük almıştım
    • rabia

      - 03.11.2010 17:14:53
      kötüüü 
      ozamn 6sınıfta aldımğımız puanlarıda iptal etsinler sadece 8.sınıf puanmız etkili olsun olmazki ya .....
    • susun lan

      - 03.11.2010 16:56:24
      tayfun 
      artık her gün sınav sitresinden sıkıldım
    • 8

      - 03.11.2010 16:45:42
      Sahibsiz :) 
      8. Sınıf öğrencisiym, geçen yıl ki puanımız iptal edildi değil mi.?
    • sbs

      - 03.11.2010 16:19:58
      sdfhjk 
      8. sınıf iptal edilsin haksızlıkk olur burada
    • SAÇMA

      - 03.11.2010 16:19:12
      Saçmlıkkkk 
      avukat bey benim kardeşim sınavdan 490 puan aldı onun hakkı ne olacak ozaman söylermisin senin tembel oğulun yüzünden hakkımı yenickk??
    • soru

      - 03.11.2010 15:59:12
      biri bana yardım edebilir mi ben geçen sene6.sınıftım ve sbsye girdim geçen sene 6. sınıf sbsden 480 aldım ve şu an 7. sınıf oldum benim geçen seneki puanım mı iptal edil
    • nası yaa

      - 03.11.2010 15:55:54
      gözde 
      ben hiç bişey anlamadım bu işten yaa düzeltsinler bence hem 6. sııflar hemde 7. sınıflar girsin çok karıştırdılar olayı !!
    • offf

      - 03.11.2010 15:41:36
      büşra erarslan 
      bence iptal edilmsin neden derseniz ben geçen yıl 415 puan aldım ve ve şuan 7. sınıf öğrencisiyim ve çokkk üzüldüm:(((
    • SAOL Avukat Sevinç Özer

      - 03.11.2010 15:40:59
      Doğukan 
      Çok teşekkür ederim okuldan sonra keyfi yerine getiren bir haber oldu...
    • ÜZÜNTÜ

      - 03.11.2010 15:25:13
      BEYZA 
      BEN GEÇEN YIL 459 PUAN ALDIM YANİ BU NOTLAR BOŞAMI İNANMIYORUM AMA BİZ HAKKIMIZI İSTİYORUZ SBS KALKMASIN:::NİMET ÇUBUKÇUYA BENDEN
    • çocuklara yazık

      - 03.11.2010 15:11:41
      omar 
      çocuklarımızın çocukluklarını ellerinden aldık
    • Gerçekten mi?

      - 03.11.2010 14:43:02
      irem'ss 
      Mutluluuk. =)
    • her yıl yapılıyor

      - 03.11.2010 14:31:46
      m.salih@ 
      böyle bir şey düşünmeleri hatadır bence düzeltsinler
    • neden

      - 03.11.2010 14:29:30
      m.salih 
      neden kaldırdılar bunlarda her yıl bir şey yapıyorlar
    • bu

      - 03.11.2010 14:19:39
      Umay 
      yapılacak olan iptal edilmis
    • hangisi

      - 03.11.2010 14:00:21
      seda 
      yapılan mı yapılacak olan mı iptal edildi ?
    • Başlık