Çocuk affı çıkarılmalı mı?

Kanaldhaber.com.tr soruyor... ANKET

26.04.2010

‘Pervari'deki çocuk tecavüzcüler’ haberinin ülkeyi sarstığı bu günlerde siyasilerin ortaya attığı ‘çocuk affı’ konusu tartışılıyor.







BAHÇELİ'DEN TEKLİF: ÇOCUKLARI AFFEDELİM


‘Taş atan’ çocukların affı da konuşuluyor ama Hrant Dink’in katil zanlısı Ogün Samast ya da Münevver Karabulut’un katil zanlısı Cem Garipoğlu’nun da çocuk suçlusu kapsamında olması kamu vicdanını etkiliyor.





Kanaldhaber.com.tr gündemi meşgul eden ‘Çocuk affı’ konusunu size soruyor.


Sizce ‘Çocuk affı’ konusunda ne yapılmalı?
 


  • Bu haber 84645 defa görüntülendi.
    • ssç

      - 16.09.2013 21:15:28
      kalemim kırıldı 
      saçma saçma konuşmayın sonuç itibariyle adı üstünde çocuk kendi hür iradeleri ile bu işi yapmıyorlar birileri yönlendiriyor o yönlendirenleri hapse atmak lazım
    • COCUK AFFI

      - 11.04.2013 15:19:00
      sanane_ 
      Bence cocuk affı olmalı benm abım 26 yasında ıcere grdı ypmadıgı bı olay yuzunden smdı ıse 18 yıl ceza verdıler su anda kacıyor nasıl br dvllttr abımn GENCLIGI gtti yazık yazıkk! cock affı veya genel af verılmeli..kmse yasamadan bılmz! orda ne yasıyorlarrr cocuk affı LTFEN verılsın
    • saçma degil

      - 24.03.2012 17:41:19
      ayaz 
      sizin altınız kuru o yuzden bunları soylıye bılıyosunuz bı sans verılmelı yazıktır o cocuklarımızın gelecegıne 17 yasındakıı bırıne yıllar verırsen cıktıgında hayatı bımıs olur.
    • af

      - 11.01.2011 11:30:36
      mehmet 
      Sayın basbakanım Allah rızası için bu çocuk affınıda yürürlüğe bırakın.icerdeyken zaten gerekli dersi almıslar ama bi sans verin onların ellerinden tutun
    • affffffffff istiyoruz

      - 23.07.2010 23:49:13
      şaban 
      başbakanım çocuklara afff onlar da yaşama hakları var
    • af veya yasa çıksın

      - 09.07.2010 20:20:04
      hilal ağaç 
      çoçuk olar geçliklerinibile yaşayamadılar onlara bir şaş verinmeli allah bile af ediyo sayın bakanlarım sizde af edin olları alah rizası için şu mübarek ayların yüzü hürmetine
    • affffff

      - 02.05.2010 22:46:51
      ogün 
      Cocukları topluma kazandırmalıyız.Bugünün Kücükleri yarının büyükleridir.cezaevinde yatan bir cocugun pisikolojisini düsünebiliyormusunuz.dagdan inenleri affettinizde cocukları niye affetmediniz.af istiyoruz afffffff cocuklara af cıkarılmalı Allah bile affetti siz Allahtan büyükmüsünüz?
    • BENİM ABİMİN SUCU NE..KÜRT OLMAK MI?..

      - 01.05.2010 19:59:27
      YEKTA İNAN 
      ÖNCELİKLE BEN Bİ KÜRDÜM AMA TÜRKİYEYE İHANET EDEMEM BENİ DOĞURAN KADAR BENİ DOYURANDA BENİM ANAMDIR...BENİM ABİM KÜRT OLDUĞU İÇİN 4.5 ALDI CEZA VE DAHA 17 YAŞINDA BAŞARILI BİR ÖĞRENCİYDI ŞİMDİ SORUYORUM 17 YAŞINDA VE 4.5 CEZA ALAN BİRİ NASIL TOPLUMA FAYDALI OLABİLİR Kİ NE OLUR NE OLUR BİŞEYLER YAPILSIN...BUNU UNUTMAYIN HER İNSAN BİR MAHKUM ADAYIDIR SİZİN DEKARDEŞİNİZ YADA ÇOÇUĞUNUZ OLABİLİR...SAYIN ERDOĞAN SESLENİYORUM BU KADAR BUYUKSEN YAP Bİ BUYUKLUK YAPTIN DAVOSTA YAPTIN GAZNEDE YAP BİZEDE...
    • çoçuklugun gölgesine saklanmasınlar

      - 28.04.2010 20:24:56
      anne olmak lazım 
      tek soru kanunu çıkarmak için ugraşan yetkilinin çoçugunun başına tecavüz veya cem garipoglunun işledigi gibi şuçu peki kendi evlatlarına yapılsaydı yinede affedeceklermiydi bence daha fala ceza verelim
    • COCUK AFFI İSTİYORUZ

      - 28.04.2010 19:58:08
      zahış 
      herkesın ikinci bir sansa ihtiyacı vardır bızlerde o sansı istiyoruz af yasası kabul edılsın cocuklarımız özgür olsunlar artık
    • ahmetcan

      - 28.04.2010 18:55:35
      ahmetcan 
      hayır.yoksa herkes cinayet işler
    • COCUK AFFI

      - 28.04.2010 17:59:18
      arif 
      günümüzde okadar sapıklıg varki televizyon dergi internet hertarafımız sapıkca şeyler var biz büyükler olarak bunlara sınırlama getimessek ergenlik dönemine giren bu yavrularımz daha fazla sapıkca şeyler yapmaya davam edecek cadeler sokaklar genc insanlar ne yapıyor yolda giderken hangi birimiz ahlaki saygidayız 16 18 yaşın genclerimi dini eytim alamıyor tabiki bu cocuklar bazı şeyler yapmaya hazır lütfen kızlerımıza dikkat edelim erkeklerin başını yakmayalım
    • cocuk affı

      - 28.04.2010 16:02:23
      fatih 
      bencede cıkartılmalı adı üstünde cocuk onlar neyaptıklarının farkında bile degiller gelecegimiz onlar
    • cocuk affı

      - 28.04.2010 09:12:36
      dyg 
      14-15 yaşındaki bir cocuk tecavüz suçuyla yargılanıyorsa ciddi bir problemimiz var demektir.Evet bunlar çocuk.Fakar 2-3 sene sonra ergin bir birey olduklarında sanmıyorumki aynı suçu işlemesinler.Nerde görülmüş afların huzur getirdiği.Sağlıklı bir toplum istiyorsak ve en çok buna ihtiyacımız var hakeden cezasını bulmalı .Ama bu şartlarda böyle birşey mümkün değil sanıyorum.Bunu lafı bile olmamalıydı .
    • AFF---cucuktan cucuga fark eder...suctan suca fark eder

      - 28.04.2010 03:29:11
      özer 
      13-14 yalarindaki 8 kisi. 2-3 yaslarinda 2 cucuga tecavüz edip öldürmek.affedilecek bir tarafi yok..asil cucuk olan magdur olan cucuklardir..
    • neden

      - 28.04.2010 03:07:53
      almanya 
      cezasi olmayan seyin affi olmaz. cocuklara ceza zaten uygulanmiyor. tecavüzcüler idam edilmeli yetiskin cocuk ayirdedilmemeli.
    • lütfen çıksın

      - 28.04.2010 01:49:28
      tülay 
      lütfen çıksın sapla samanı ayıralım ne olur
    • Yok edilen ülke ve milleti

      - 28.04.2010 01:18:55
      abdullah kasapoğlu 
      Bu ülkenin sözde aydınları gecinen insanlar hep hırsızın uğursuzun namussuzun katilin vatan hainlerinin yabancıların haklarını savunmuşlar maalesef düzgün dürüst insanları boş vermişlerdir.sayın sayın devlet bahçeli sen kimi neyi nasıl nerde savunuyorsun.yarın türk milletinin kanı zehirli diyenleride savunursun.sana ve partine yakışmadı gibi
    • çocuksa çocuk gibi olsun

      - 28.04.2010 00:25:27
      sevtap 
      asla affetmeyelim onlarda yaşıtları gibi masum kalsalardıda evlerinde otursalardı.
    • sınırlı olmalı

      - 27.04.2010 22:49:56
      DEMA  
      taş atan cocuklar cıkarılmalı , baklava calan cocuklar cıkarılmalı ama tecavüz vede adam öldürme giibi vede hırsızlık kapkaç olaylarıda kapsayacak caydırırıcı ceza verilmeli... vede cocuk ısla evine gönderilip sonra 18 yaşını doldurduktan sonra ceza evine alınmalı ozaman ceza ağırlaştırılmalı derim
    • 1 ÇOCUK İÇİN EN AZ 1000 KİŞİ SUÇLU !!

      - 27.04.2010 22:38:08
      TUĞÇE 
      kesinlikle hayır! ama o çocuklara sadece ceza verilmesinide saçma buluyorum onlar daha küçük çocuklar eğer sokakata oyun oynamak yerine kendileri gibi bakıma ve bir büyüğün korunmasına muhtaç bir bedene bunları yapıyorlarsa bunun altında yatan psikolojik nedenler, o çocukların yetiştirilme ortamları vs.. kesinlikle araştırılmalı .o çocuklar yatsa çıksa nolucak ki onları suça iten etmenler ortadanmı kalkıcak belkide bu durum 5 yıl sonra aynı isimler, başka kurbanlar ,aynı olaylar,temcit pilawı gibi ısınıp tekrar önümüze gelicek önemli olan ceza sürecindeki tedavi uygulaması...en büyük ayıp bizim 3 maymunu oynuyoruz bu durum haberlerde çıkmasa kimsenn görüceği yok .... başbakan erdoğan "gerekli muameleler yapılmıştır 1 yıl sonra bu durmu bir daha gündeme getirmenin bi anlamı yok" diye dursun bu dewletn her bakanı bu durumdan sorumlu aile bakanı, milli eğitim bakanı, adalet bakanı, adli tıp kurumu, bu olaylar bizim dış politikamızı etkilemesin diyen dış işleri bakanı ve bunların bağlı olduğu en yüksek mewkiideki insanlar..bizim diğer medeniyetleşmiş diğer ülkelerden tek farkımız farkındalığımızın geç oluşması ve insan hakları dediğimiz o iki kelimenin sadece böyle yazılarda kalması..
    • çocuk affı

      - 27.04.2010 22:33:03
      Emre 
      çocuk affı çıkarılmalı ancak suçun büyüklüğü çerçevesinde yargılanmalıdır.küçük bir suç işleyipte çocuk hapse atılmamalı ve 5-10 yıl hapis cezasına çarptırılmamalı diye düşünüyorum
    • çocuk affı

      - 27.04.2010 21:34:11
      ahmet karaca 
      genel bir af değil ama kısmen suçun mahiyetine göre kişisel af. genel bir af yeni bir suça teşvik olur.
    • HERKESE YAPILMASIN

      - 27.04.2010 20:49:41
      ahmet 
      CİNAYET,TECAVÜZ GİBİ SUÇ İŞLEYENLER ÇIKMASIN,AMA TAŞ ATAN ÇOCUKLAR ÇIKSIN.ZATEN İÇERDEKİ ÇOCUKLARIN 3 TE 2 SİNİ TAŞ ATAN ÇOCUKLAR OLUŞTURUYO.AF ÇIKACAKSA ONLARA ÇIKSIN
    • af

      - 27.04.2010 20:47:24
      belli 
      bence af çıkarılmalıdır
    • suçu büyük olan affedilmemeli suçu küçük olan affedilmeli

      - 27.04.2010 20:45:30
      Nurettin tuna 
      biz bütün çocuklar affedilsin demiyoruz sadece suçu büyük olan suçuna katlansın ama suçu küçük olan affedilsin ki annesinin içi yanmasın
    • cocuk affı istiyoruz

      - 27.04.2010 20:36:56
      sema 
      cocuk affı gelsın ama kapsamlı bır sekılde gelsın yeter artık gec bıle kalındı bır af ıcın
    • deteklerimize ihtiyaçları var

      - 27.04.2010 20:28:54
      nry 
      çıkarıp psikolojik desteklerle yeni bir hayata başlamalılar
    • masum çocuklar

      - 27.04.2010 20:25:15
      bilge uzunoğlu 
      bence suçlularla masumlar birbirinden ayrılmalı,çocuk affı çıkaılmalı...
    • Eski Hükümlü

      - 27.04.2010 20:21:15
      Burak AYDIN 
      Ben Bayrampaşa Islah Evinin 2006 Yılı Hükümlülerinden Burak AYDIN Bence Çocuk Affına Evet Çünkü Gençlikte Farkına Varmadan Yapmış Olduğumuz Suçlardan Dolayı Gençliğimizle Cezalandırılmamalıyız Ben 17 Yaşında Girdim 20 Yaşında Ceza Evinden Çıktım Ve Çıktığım Gibide Askere Gittim Gençlik Nedir Bilmedim O Yüce Devletimiz Hüküm Ufacıcık Yaşta Hüküm Giydireceğine Bize Elbise Giydirseydi Affetseydi Böyle Devlete Karşı Kimse İsyankar Olmazdı Kimse İllegal Yola Baş Vurmazdı Bence Çocuk Affına Evet Gençlerimiz Ceza Evlerinde Çürüyo Yaptıukları Suçu Bir Kerede Olsa Affedin Koşullu Salıverin Ama Salın İnanın Bir Daha Hiç Bir Suça Karışmazlar Yaptıklarının Hata Olduğunu Çoktan Anlamışlardır Bile Siz Özgür İnsanlar Gidin Ceza Evinde Bir Gün Kalın HAYIR HAYIR Ceza Evinde Bir Gün Kalmanıza Bile Gerek Yok Evinizin Odasından Bir Gün Botunca Hiç Çıkmayın Duvarlarla Konuşmaya Başlarsınız Ozaman Anlarsınız Mahkumun Halinden AFFA EVETT..
    • ASLA VE ASLA!!

      - 27.04.2010 20:16:48
      yeliz 
      Bugün sana yarın bana derler.. Ben sonuna kadar karşıyım.. tecavüzden, gasptan, cinayetten yargılanan en başta ülkesini kabullenemeyen, bayrağımızı yakan, atamıza küfreden, askerimize polisimize taş atan bir çocuğun affedilip affedilmeme konusunu gündeme getirmek dahi saçma.. bunlar akıllanmaz vesselam beyinleri yıkanmış.. Topluma kazandırmak konusuna gelince hiç gerek yok toplumun bu gibi çocuk(!)lara ihtiyacı yok.. bana kalsa ve şartlar uygun olsa müebbet ceza derim hatta ve hatta sınır dışı edilmeleri daha doğru.. bunlara insan demeye bin şahit.. acırsak acınacak hale geliriz..suçlunun büyüğü küçüğü olmaz suçlu her zaman suçludur.. Kendimizi vicdan muhasebesine tabi tutarak düşünebilirsek şayet doğru kararlar verilebilecek (inşallah)!!..
    • dogru bi karar çoçuklara affedilsin

      - 27.04.2010 20:15:24
      çok yasık onlara 
      suan orda suçu olanda var olmayanda suçsus yere yatan çok çoçuk ve insan var orda çoçuklara sahip çıkalım onları topluma biz kazandıralım nütfen aff olsun
    • AF OLMAMALI

      - 27.04.2010 20:09:18
      EDA 
      öldürürken;tecavüz ederken çocuk degil cezasını cekerkenmi cocuk bence affedilmemeli hayattan dersini almalı....
    • sınırlama olmalı

      - 27.04.2010 20:08:24
      şifa nur 
      cocukların topluma kazandılırılması ıcın guzel bır yasa ancak sınırlamalara dıkkat edılmesı gerekır.. topluma kazandırılıcak ınsan var bırde ıcerıde ıslah olması gereken ınsan var.
    • çoçuk affı

      - 27.04.2010 20:03:17
      musti 
      bence de çıkarılmamalı AF olayı eğer kişi suç işliyorsa bunu bilerek ve isteyerek yapıyordur bu çocukda olsa yetişkinde olsa fark etmemelidir hata yapıyorsan sonucuna da katlanmalısın ...
    • boş bir türkiye

      - 27.04.2010 19:59:30
      fethi 
      çocukken cinayet işleyen biri büyüyüncede aynı şeyi yapar...kesinlikle olmamalı..ıslah edilmesi falaln hikaye..öncelikle ekonomi düzelcekki bu tarz şeyler olmasın..oda imkansız olduğu için böyle gelmiş böyle giderrr..boşş bir türkiye işte..
    • yazık çocuklarımıza

      - 27.04.2010 17:16:14
      ahmet ersoy 
      belli olçülerde büyük bir çoğunluğa bir şans verilmeli bu çocuklar hata yaptı die onları dışlamak çok yanlış.onlarda insan...
    • affedilmeleri onları daha da fazla suça itecektir

      - 27.04.2010 16:33:27
      emine demircan 
      bu ülkede ekmek çaldığı için ceza alan çocuklar oldu.o çocuk ceza alırken akla vicdan bugün niye ortaya çıkıyo,çok garip ??polise taş atan,bayrağımızı yakan,araba kundaklayan,milletin cam çercevesini kıran,otobüslere molotof atıp da masum canlara kıyan,bebeklerin ırzına geçen,çocuk kaçıran şu zamanın çocuklarını görünce mi geliyor akıllarına vicdan denen şey ?? zaten ülkemizde yetişkinler için bile caydırıcı cezalar yok.bu çocuklar cezalandırılmazsa,çocuktur yapabilir,kazanmamız gerek denirse ve yaptıkları yanına kar kalırsa hiç ders çıkarmazlar.bu durum da onu suça teşvik eder... sadece çocuk oldukları için affetmek çok saçma.kimse olaya çocuktur,anlamaz,yazıktır günahtır diye bakmasın.sizin çocuğunuz kaçırılsa,tecavüze uğrasa,öldürülse bunu yapanların sırf çocuk diye affedilmesini ister miydiniz ?
    • çocuklar çıkmalı

      - 27.04.2010 15:36:33
      remziye akdağ 
      ben bir anneyim benimnde ewlatlarım var ne olur çocuklara bi şans daha verilmeli
    • ÇIKARILMALI

      - 27.04.2010 15:25:31
      sultan akdağ 
      eger bi çocugu suçlu gözüyle bakarsan o çock hep öle o suçlu büyür ve zaten intikamla yaşar bu yüzden çocuklara tekrar bi şans verilmeli
    • kesinlikle hayır..

      - 27.04.2010 14:47:07
      günayy 
      başta münevver karabulut cinayeti olmak üzere daha nice suçlar işlendi kiminin suçluları bulundu kimininki halen kayıp.. bunun hesabını suçu işleyenleri affederek verilmez... affedilirse.. yarın bi gün olan olaylarda tepkisiz kalınacaktırr.. bu af çıkmamalı..!
    • bunlar cocuk degıl sucluuu

      - 27.04.2010 14:40:25
      vatandassss 
      bu cocuklar oyun oynarken hapse atılmadı yaslarına bakmadan tecavuz eden cınayet ısleyen kısacası sucu olmayan ınsanlara zarar veren kısıler bebeklere tecavuz eden mı cıksın sucsuzların basını kesen mı cıksın hepsı cezasını cekmelı yaptıkları yanlarına kalmamalı ama psıkolojık destek evet almalılar ama af cıkmamalı
    • hayır hayır hayır!

      - 27.04.2010 14:35:31
      ceyhun keskin 
      ne affı kardeşim bence idam cezası getirilmeli kesinlikle hayır her turlu affa karsıyım
    • affa evet

      - 27.04.2010 14:33:56
      sinem 
      çocuklugun verdigi bir hata bir heves ve yokluk bir yanlışa itti 4 yıldır bedelini ödüyo artık çıkmasını istiyoruz her gece aglıyor ve çok pişman ACİLEN AF İSTİYORUZ!...
    • Tüm Çocuklar Affedilmeli Ama

      - 27.04.2010 14:27:40
      Mms 
      Tüm çocuklar affedilmeli ama sokak çocukları ve evsiz çocuklar devlet tarafından göz altında tutulmalı yani belediyelerde iş verilip onların doğru yolu bulması sağlanmalı. Onlara yaşamak ve doğru insan olmaları için serbest bırakmak değil yaşıyacak hayat vermek lazım. Taş atan çocuklara gelince onlara değil onların ailelerine ceza verilmeli. Çünkü onlar taş atmayı oyun sanıyor.
    • ŞARTLI EVET

      - 27.04.2010 14:03:22
      Serdar SAĞIR 
      Çocuklar yerine ebebeynleri içeri atarlarsa herşey çözülür. Ne o çocuk PKK kuklası olur, ne töre kurbanı olur nede başka işlere bulaşır.
    • hayır hayır

      - 27.04.2010 13:55:27
      anne 
      biz onları affedersek masumlar bizi afetmez
    • bu sözleri yazana ben de katılıyorum

      - 27.04.2010 13:30:49
      nu  
      ASLA ÇIKMAMALI... 10 YAŞINDA İKEN BİR BEBEĞE TECAVÜZ EDEN 20 SİNDE HERKESE EDER... 10 YAŞINDA İKEN POLİSE TAŞ ATANLAR.20 SİNDE DAĞDA ASKERE KURŞUN ATAR... ASLA AMA ASLA ÇIKMAMALI... CEZALARINI EN AĞIR ŞEKİLDE ÇEKMELİLER...
    • o bakıyor çocuka

      - 27.04.2010 13:09:24
      ANUBİS 
      evet çocuk affı çıkarılmalı ama hepsini diyil mahsum çocuklar af edilmelidir günahsız yere yatanlar af edilmelidir !!!!!!!!!!
    • Çocuk Affı..!

      - 27.04.2010 12:20:25
      Ertuğrul Taşlıoğlu 
      Hem hükümet, hemde diğer siyasi partiler af konusunu bir oy istismarı olarak görmektedirler.. Suçlu ister çocuk, ister büyük olsun böyle bir yetkinin kullanılması bu konunun mağduru vatandaşları çileden çıkartıyor.. yeter artık ..
    • çocuk affı çıkartılsın

      - 27.04.2010 11:19:57
      Pınar tezcan  
      evet herkes çıksın
    • cocuk mu!!!!?

      - 27.04.2010 11:17:29
      rabia 
      elinizi vicdanınıza koyun sizce bunları yapanlar cocuk olabilir mi!! dün haberlerde izledim böle davranan CANİLERİN hicbir saglık sorunu yokmuş yani bilinçli olarak isteyerek yapıyorlar!! bunları yapanlar cocuk olamaz böle bi anket olusturulması cok ii oldu belki halkın sesi duyulur biraz neden karar verilmiyor
    • affetmemelı!!!!!

      - 27.04.2010 11:06:45
      emine temur 
      cana kıyan, annelerı babları aglatan, cocuklar affedılmemelı bız halk olarak bunu affetmıyoruz bunu devletımızde affetmemelı
    • HAYIR

      - 27.04.2010 10:54:38
      Betul 
      Doğranan çocukları doğrayanların adı da çocuk. Tecavüz edenler de çocuk. Ya katledilen çocuklar sizin çocuğunuz olsaydı af çıkarırmıydınız.
    • boyle bırsey ınsanlık haklarına ters

      - 27.04.2010 10:45:55
      dora fındık 
      teror, tecavuz, tacız, cınayet... sız nasıl olurda bu sucları ısleyen ınsanları cocukta olsa affetmeyı dusunursunuz bu sucu ısleyenlerın cocuk olması hıc bırseyı degıstıremez.Sızın bır katılı cocuk dıye sucsuzmus gıbı affedebılmenız ıcın oldurulen ınsanları ve onların yıktıkları seylerı gerı getırmenız gerekıyor. Ayrıca affedersenız bu cocuklarda korkma duygusu hıc kalmayacagından bu sucları ıslemeye devam ederler. Sızın gorevınız halkınızın huzurunu saglamak degılmı bızım aramızda katıller tecavuzculer rahat rahat ellerını kollarını sallayarak dolastıktan sonra bız nasıl huzurlu bır sekılde yasayacagız? Bugun o ınsanların basına gelenler yarın bızım basımıza da gelebılır bu unutulmamalı....
    • çocuk affı çıkartılsın

      - 27.04.2010 10:43:05
      Emine dayan 
      evet
    • bence çıkmalı ama sınırlı

      - 27.04.2010 09:43:41
      mardinli  
      bence bu güzel bir adım ama sınırlı olmalı mesela ogün samast,cem garipoğlu gibi kişiler çıkarılmamalı örneğin benim amca oğlumun yakın dostu mardin ceza evinde 4 yıldır mahkemesiz yatıyor çocuğun babası ve anesi vefat etmiş suçu neymiş cep telefonunda PKK lı bir genç kızın numarası varmı siz nerden biliyonuzki bu adam onun eski sevgilisi değil insanlar aşkı için ölüme gidiyor söyleyeceğim şu ki bunun gibi binlerce gencimiz zindanlarda çürüyor
    • AF OLAMAZ

      - 27.04.2010 09:16:18
      Türk Vatandaşı 
      ASLA AF OLAMAZ buna çok karşıyım .Heleki TERÖR ve CİNAYET asla affedilemez .Herkes cazsını cekmeliki bidaha yapmasın .Hatta İDAM cezasının çoıkmasını istiyorum bu yüzden
    • suç işlenmisse heleki cinayet ve terör ise asla affedilmemeli

      - 27.04.2010 09:08:23
      dilara 
      AF OLAMAZ bugün kişiye saldırı yarın devlete saldırmaktır.
    • Hicbir af cikmamali

      - 27.04.2010 08:32:18
      misafir 
      Af cikarmak, ullkemizin yillardir, imza attigi bir hata olarak hep onumuze cikmistir. En son Sezer'in ckardigi affin sonuclarini hala cekiyoruz. Cocuk affinin kimseye yarari olmayacak, tam aksine hem iceridekileri disari, hem de disaridakilere de cesaret verecektir. Affa Hayir...
    • çocuk affı

      - 27.04.2010 08:19:31
      efe 
      bahçeli kimki bana yada başkasına yapılacak suçu affedecek o yada bir başkası ance kendine yapılan bişey varsa affetsin yada şikayetçi olmasın
    • çocuk affı

      - 27.04.2010 01:38:22
      ümit çetin 
      çocuk dediğimiz eninde sonunda insan ve gelişmiş bir ülkede bile çarpık gelişim gösterebiliyor af çıkarılmasına karşıyım suçu işlemeden islah edilsinler bu gün 5 yaşındaki çocuk bile adam gibi konuşup karar veriyor 10-15 yaşındaki çocuklara hızla koşarak duvara kafanızı vurun diye baskı yapın bakalım kaçı vuracak kafasını bu gün affedin yarın sokakta adam yaksınlar sonra dağa çıkıp çoluk çocuk demeden adam vursun ne bu çocukları nede onları bu hale getirenleri hiç affetmeyin
    • BÖYLE SAÇMALIK ANCAN TÜRKİYEDE OLUR

      - 27.04.2010 00:37:35
      VATANDAŞ!! 
      Bu yasayı çıkarmaya çalışanların canları yanmadığı için bol keseden af çıkarabiliyorlar.neyin af fı olcak.SEN BENİM ÇOCUĞUMU ÖLDÜRDÜN ama BEN SENİ ''AF'' EDİYORUM. mu diyeceğiz.ne kadar büyük saçmalık.bu yasayı çıkaranlar,böle yaparak oy mu alacaklarını sanıyorlar.alsalar alsalar ancak BEDDUA alırlar.
    • BÖYLE SAÇMALIK ANCAN TÜRKİYEDE OLUR

      - 27.04.2010 00:35:59
      VATANDAŞ!! 
      Bu yasayı çıkarmaya çalışanların canları yanmadığı için bol keseden af çıkarabiliyorlar.neyin af fı olcak.SEN BENİM ÇOCUĞUMU ÖLDÜRDÜN ama BEN SENİ ''AF'' EDİYORUM. mu diyeceğiz.ne kadar büyük saçmalık.bu yasayı çıkaranlar,böle yaparak oy mu alacaklarını sanıyorlar.alsalar alsalar ancak BEDDUA alırlar.
    • cocuk affina hayiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir diyorum.

      - 27.04.2010 00:29:02
      Necla P. 
      Bugün cocuklar icin aff cikarsa, yarin o ocuklar büyüdügünde ayni hatayi yine yaparlar.zaten bir cok yapilan suclarda cocuklarin üzerine yigiliyor,neden ? cünkü cocuklar affdan yararlana bilirler diye.bence cok yanlis olur, onedenlen hayir diyorum.
    • olmaz!

      - 27.04.2010 00:18:28
      karadenizli 
      çocuk da olsa suçlu suçludur. o taş atanlara gelince, onların ailelerinin yeşilkartları ellerinden alınmalı ve sosyal yardım yapılmamalıdır. buna sebep olanlar da cezalandırılmalıdır.
    • çocuk affı kesinlikle çıkarılmalı...

      - 27.04.2010 00:12:56
      manifesto 
      Çünkü onlar bizim çocuklarımız. Ve biz onları affetmeyip topluma kazandıramazsak asıl o zaman gelecekte toplumda potansiyel tehlike olacaklardır...
    • KESİNLİKLE HAYIR!!!!

      - 26.04.2010 22:46:51
      HİLAL 
      TEVAVUZCULERE KATİLLERE TACİZCİLERE KESİNLİKLE AF CIKARILMAMASI GEREKİYORR.!! cocuk diye ne yaptıgını bilmiyor denilmemeli bir insan 7 sinde neyse 70indede odur biseylerin degismesi icin ceza sart onlara hatta hapis bile az gelır bazılarına..!! bu af sacmalıgına kesinlikle KARSIYIM..!!!!! AYRICA SİİRT OLAYINDA BUTUN SUC OGRETMENLERIN DEGİL BASINDA DURAN BUYUKLERE BAKMAK LAZIM BİR ONCEKİ TECAVUZ OLAYINDA 70 TANE ADAM WARDI WE BUNLARIN KİM OLDUGUNU AZ COK TAHMİN EDEBİLİORUZ ORNEK ALDIKLARI KISILER BELLI ..!! COCUKLAR KESİNLKLE HAPS CEZASINA UGRAMADN AİLELERİNE GONDERİLMEMELİ BNLAR BUYUDUGUNDEDE NE OLCAKLARI GAYET BELLI ..!!
    • evet

      - 26.04.2010 22:42:10
      merve 
      bence terörle suçlanan kürt çocukları affedilsin..
    • af saçmalığı

      - 26.04.2010 22:37:09
      nafiye 
      af etmeden önce düşünmek lazım. suça iten nedenlerin ortadan kaldırılması lazım bence..
    • asla

      - 26.04.2010 22:22:56
      mehmet 
      bazı suçlar için idam getirilmeli
    • Cocuk Affı

      - 26.04.2010 22:20:42
      Halil 
      Abi Benim Abimde Hapisde Daha 17 Yasında Onun İçin Bende Af İstiyorum Ama Bu Terör İçin Girenler Asılmalı Abiminn Hiç Bir Sucu Yok Bence
    • Cocuk Affı

      - 26.04.2010 22:20:42
      Halil 
      Abi Benim Abimde Hapisde Daha 17 Yasında Onun İçin Bende Af İstiyorum Ama Bu Terör İçin Girenler Asılmalı Abiminn Hiç Bir Sucu Yok Bence
    • affedinde

      - 26.04.2010 22:15:08
      hakli kiz 
      daha beterini yapip gidip 2 ve 3 yasindaki bebekleri tecavüz edip öldürsünler okay mi
    • ASLA!!!!

      - 26.04.2010 22:10:26
      asla 
      ASLA ÇIKMAMALI... 10 YAŞINDA İKEN BİR BEBEĞE TECAVÜZ EDEN 20 SİNDE HERKESE EDER... 10 YAŞINDA İKEN POLİSE TAŞ ATANLAR.20 SİNDE DAĞDA ASKERE KURŞUN ATAR... ASLA AMA ASLA ÇIKMAMALI... CEZALARINI EN AĞIR ŞEKİLDE ÇEKMELİLER...
    • HAYIR !!

      - 26.04.2010 22:02:47
      ÇOCUK AFFI İNSANLARI SUÇ İŞLEMEDE ÇOCOK KULLANMAYA YÖNELTİR...
    • AF ÇIKARMALI

      - 26.04.2010 21:54:39
      başak 
      cem garipoğlu ile diğer çocuklar bir arada tutulmamalı cinayet işlemek taş atmak aynı değil
    • SLM

      - 26.04.2010 21:51:29
      XXX 
      İLKOKUL ÇOCUKLARI BİLE OKULA BAŞLADIĞINDA DİSİPLİN YÖNETMELİĞİYLE TANIŞIR NE DEMEK AF AFFEDELİMDE TEKRARMI ETSİNLER TERÖRE YARDIM EDEN ÇOCUKLARADA AİLELERİNEDE CEZA VERSİNLER YAPMAK KOLAY BAKMAK ZOR
    • yapılmamalı

      - 26.04.2010 21:46:55
      Berkant Akbaba  
      çünkü bu aftan dolayı cem garipoğlu we diğer yandaşları hapiisten çıkacak ve böle olaylar hep yaşşancak bence asla çocuk affı çıkarılmamalı
    • çocuk affı!

      - 26.04.2010 21:39:34
      duran sevinç 
      geçmişte denenmiş bir takım uygulamaları yapmak kimseye yarar getirmez aksine o suça beyilli çocuklar ıslah edilmeden sahiplenilmeden gene suç ve terör örgütlerinin kıcağına itilmiş olacaktır buda gene onlarca masum vatandaşın can ve mal kaybına neden olacaktır.sadece popilist davranmak için af çıkarmak bu ülkede yaşalara sadık vatandaşa ceza vermekten öte bir şey değildir.dilerim derinlemesine bir çalışma yapmadan böyle saçma bir af çıkartılmaz .bu affı geçmişte kızı gösleri önünde öldürülen tecavüze uğrayan anneye sorun .otobüste yakılan genç kızın annesine sorun.!
    • af hemen şimdi

      - 26.04.2010 21:35:10
      bir vatandaş 
      Bence hemen çıkarılmalı geç kalındı bile, çünkü; terörden dolayı tutuklanan çocuklar aynı suçtaki diğer insanlarla aynı koğuşa atılıyor, burada tam olarak eğitilerek bilinçli birer terörist olarak çıkıyor, katil olanlar ise aynı suçtakilerle aynı koğuşa atılarak tam bir insan toplum düşmanı olarak dışarı çıkıyor, bunlar cezaevi yerine özel rehabilitasyon merkezlerine alınarak topluma kazandırılabilir, gelecek kararmadan daha fazla terör, daha fazla şiddet olmadan bu yaş olan ağaçlar oradan çıkarılmalı yoksa orda bu ağaçları devlet değil aynı suçlular hiç düzelmeyecek şekilde iyice eğiyor, af hemen şimdi
    • AF ÇIKARMALI

      - 26.04.2010 21:27:58
      başak 
      taş atan çocuklar af edilmeli
    • Sadece Cocuk

      - 26.04.2010 21:16:21
      Cahit Sumer 
      TMK magduru cocuklar affedilmemeli cunku onlar affedilmelerini gerektirecek bir suca sahip degiller. ama devlet bu cocuklari hapse atarak ileride affa gercekten muhtac hale getirecek cocuklari yaratiyor kendi eliyle...
    • cocuklar gelecegimizdir.

      - 26.04.2010 21:12:51
      Sahin 
      bir toplumda cocuklara deger yoksa o toplumun ömrü kisa demektir.birak sokaklari egitimin yeri olan okularda bile cocuklara karsi siddet uygulaniliyor.egitisimsiz halimizle suyardaki yorumda oldugu gibi anca gözümüz siddet ve savas görürü ve acsinida hep cekeriz..
    • çocuk suçları

      - 26.04.2010 21:10:49
      vatan sever 
      milli servetimize,polisimize,askerimize,vebunların ekipmanlarınaterörist biryaklaşımla zarar veren bu çocukların affedilmesi sözkonusu edilmemelidir ve ayrıca tümgenel olarak adi suç işleyen çocuklarda bu kapsama girmelidir
    • önemlı konular

      - 26.04.2010 21:08:58
      ramazan 
      Ataturkun vefatından sonra bu ulke yararına hıc bır kanun cıkmamıstır hep zararına dır ne turküne ne kurdüne yarar bı kanun yok hep darbecılık kanunlarıdır anayasa degısıklıklerıne destek cıkın elbırlıgıyle bedellı derhal cıksın ulke ekonomısının kalkınması ıcın Sayın bıranda saygılar nusaybınden ramazan her akşam sızı ızlıyom sayın bırand haftasonları harıc:)
    • Türk bayrağını yakan polise taş atan çocuklar onlar!

      - 26.04.2010 21:07:00
      Özgür Yavuz 
      Polisime, Askerime taş atanlar mümkünse hiç çıkmasın. Bugün askerime kurşun sıkan dağda ki pkk'lıların çoğu çok değil 5 sene önce polisleri taşlayan çocuklardı. Milliyetçi bir parti lideri bütün bunları bile bile taş atan çocuklar hapisten çıksın diyorsa, güneydoğu'dan beklediği 3-5 oy kaygısıdır.
    • sacma!!

      - 26.04.2010 16:30:04
      sanane 
      bence cocuk afi cok sacma, katilini afedersen o geler seni yine vurur... Hicbirseyden korkmazlar sonra ne bu sacmalik ya kim cikardiysa?? Cocuklari afedince yine gelip ayni seyi yaparlar ve his korkmazlar...
    • Başlık