Ender Saraç'la yaza zayıflayarak girin

İşte günün tarifleri...

15.03.2010
Doktorum özel

Kanal D'nin Doktorum programında bugün, Zayıflama konusunda artık bir marka olarak kabul gören Dr. Ender Saraç konuk oldu.

İşte size Saraç'tan 3 sağlıklı formül...

DETOKS ÇORBASI   
 
1 TANE İRİ KIRMIZI PANCAR   
1 KAHVE KAŞIĞI KİMYON   
1/2 BEYAZ LAHANA    
1/2 KAHVE KAŞIĞI KİŞNİŞ   
6 SAP MAYDANOZ   
2-3 DAL DEREOTU   
1 BEYAZ SOĞAN   
4-5 DİŞ SARIMSAK   
1 ADET ACI YEŞİL SİVRİ BİBER   
1 KÜÇÜK KAHVE KAŞIĞI ZENCEFİL  
1/2 TATLI KAŞIĞI ZERDEÇAL  
2 LİTRE SU   

İŞTAH DENGELEYEN ÇAY   

MATE   
IHLAMUR   
MELİSA    
   
METABOLİZMA HIZLANDIRAN BEŞİ BİR YERDE ÇAYI   

MISIR PÜSKÜLÜ    
KİRAZ SAPI   
AVAKADOI YAPRAĞI   
YEŞİL ÇAY   
ZENCEFİL   

DOKTORUM PROGRAMI İÇİN TIKLAYIN!...

DR. ENDER SARAÇ'TAN SAĞLIKLI KİLO ALMAK İSTEYENLER İÇİN ÖNERİLER  (TIKLAYIN!)

DR ENDER SARAÇ'TAN SAĞLIKLI ZAYIFLAMA DİYETİ  (TIKLAYIN!)

  • Bu haber 603450 defa görüntülendi.
    • zayıflamak istıyorum

      - 06.02.2013 23:42:31
      Ömur Tatlı 
      36 yasında 70 kılodayım.Boyum 155 .su ıçsem yemek yesem mıdem hep şış .Kafama cok takıyorum.Saglıklı bır şekilde bıtkı cayıyla zayıflamak ıstıyorum.Bana yardımcı olursanız cok mutlu olacam.tskler.
    • zayıflamak istiyorum

      - 09.01.2013 12:31:03
      Cemal gür 
      130 kiloyum zayıflamak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
    • kilolardan bıkdım

      - 04.10.2011 09:19:25
      Azerbaycandan Aynure 
      154 boy 67 kiloyum.10 yıldır savaşıyorum ama olmuyor.yardım edin.
    • zatüre başlangıcı

      - 10.12.2010 09:44:28
      tugba erdem 
      ben 13 yaşındayım ve zatüre başlangıcı var. zatüreden nasıl kurtulurum
    • zayıflamak istiyorum

      - 30.11.2010 09:33:32
      sibel küçükarslan 
      1.56 boyunda 58 kiloda 25 yasında bir bayanım 8 kilo fazlalıgım var ama ne yaparsam yapayım veremiyorum su içsem yarıyor ne olur yardımcı olun yan ve basenler var bunları nasıl verebilirim lütfen bir yardım istiyorum
    • iştah

      - 13.10.2010 22:25:58
      tülin 
      iştah nasıl azaltılır bir anlatsanız
    • bende zayıflamak istiyorum

      - 22.09.2010 23:06:53
      zeynep güven 
      19 yaşında 1.58cm boyundayım ve 86 kiloyum bende zayıflamak istiyorum bana da yardımcı olun lütfen artık zayıf bi genç kız olmak istiyorumm
    • hasan

      - 20.09.2010 12:33:53
      hasan bugra  
      arkaşlar nasıl zayıflayacagız anlatın
    • troyit rahatsızlıgım var

      - 14.09.2010 14:09:57
       
      mehraba 29 yaşındayım 97 kiloyum metolizmam yavaş calışıyo kilo veremiyorum doktoro gitdim kimse yardımcı olmuyo ne yapmamlazım nolur yardımcı olun son carem siz siniz şimdiden teşekkür ederim
    • zayıflamak için ne yapmalıyım?

      - 31.05.2010 11:42:59
      cvbnmö 
      ne denediysem olmadı çay içtim bitkisel olmadı ne yapmalıyım
    • ender bey

      - 19.04.2010 13:12:05
      şenay varlı 
      4 ay önce doğum yaptım ve kilolarım kaldı ne yapmalıyım
    • ender beye

      - 19.04.2010 12:49:51
      sümeyye 
      sayın ender bey ben 32 bir bayanım 2 düşük yatım tekrar hamile kaldım üçüzdüler ve25 haftalık doğdular yaşayamadılar malesef şimdi bir oğlum var ve karın böygemde çok fazla yağlanma var ve 1 63 boyundayım kilom 72 karın bölgemdeki sarkmaları ve yağlanmaları nasıl eritebilirim yahut erite bilirmiyim cevaplar sanız sevinirim
    • kilo nasıl verilir

      - 19.04.2010 11:59:54
      aliye pınarbaşı 
      o kadar uğraşıyorum kilo veremiyorum yaşım 49 çok kilo verdim geri aldım şimdi veremiyorum bunun sebvebi ne?
    • metobolizma hızı için tarif

      - 20.03.2010 17:48:24
      bilinmeyen 
      meraba :) metobolizma hızılandırma beşi bir yerde çay bu tarıfın mıktarlarını ve yapılışı yazılmamış lutfen mıktarlarını ve yapılısını yazarsanız sevinirim(: teşekkurler..!
    • lütfen yalvarıyorum

      - 20.03.2010 15:20:31
      SEVGİ ÖZTÜRK GAZİANTEP 
      1.60 boyunda 98 kiloyum 28 yaşındayım ender hocamdan ve sizlerden yardım bekliyorum ne olur kendimi durduramıyorum YARDIM EDİN
    • zayıflamak ve boyumun uzamasını istiyorum

      - 20.03.2010 14:31:42
      elif 
      ben 16yaşındayım ve kilom 55 boyum 1.65 yaza kadar zayıflamayı çok istiyorum yada boyumun uzamasını ne ypmalıyım
    • detoks çorbası

      - 19.03.2010 19:08:45
      zehra güntay 
      lütfen detoks çorbasının tarifini verin!
    • yazıflamak istiyorum

      - 17.03.2010 23:46:06
      özlem 
      beşi bir yerde çayın nasıl yapılacağı söylenmemiş lütfen yazarmısınız
    • spor yaptıktan sonra ne yapmalıyım

      - 17.03.2010 16:38:57
      pelin  
      sabah kahvaltıdan sonra yürüyüşe çıkıyorum1 saat yürüyorum parkta sonra aletlerle çalışıyorum eve gelince soda içiyorum soğuk duş alıyorumdoğrumu yapıyorum metebolizmayı hızlandırmakiçin ne yapmalıyım programlarınızı çok beğeniyorum devanı diliyorum lütfen ender bey cevabını bekliyorum yardımlarınızı istiyorum sevgiler
    • Doktorum Prog.

      - 16.03.2010 12:25:23
      Asım ŞAİR 
      Tek kelime ile harikasınız,inanın Kanal-D ve sizlerlerden çok şeyler öğreniyoruz çok teşekkür ederiz...
    • teşekürler

      - 16.03.2010 00:44:12
      mukadder 
      merhaba aytuğ bey ve zahide hanım ,tüm emeği geçenler.proğramınızı çok beğeniyorum.sorularımızı yanıtlarsanız sevinirim.
    • 25 kilo verdim artık veremiyorum

      - 15.03.2010 21:36:27
      szn 
      Çok şey denedim 98 kilodan 73 kiloya düştüm fakat artık kilo veremiyorum ender saraç yardım ederse sevinirim ideal kilom nedir boyum 168 kilom 73 ne kadar kilo vermem gerek ve nasıl
    • ÇOK AZİMLİYİM

      - 15.03.2010 21:15:27
      ZEYNEP 
      Selam.3 haftadır porsiyonlarımı düşürerek 90,4 kg 'dan 87,5 kg 'ma düştüm.İki gündürde Gürkan beyin diyetini harfiyen uyguluyorum.Lütfen diyet listelerini vermeye devam edin çünkü hem kendime, hem size çok inanıyorum.Sayenizde yaz bitimine kadar ideal kiloma geleceğim.çokkkkk teşekkür ederim.(yaşım 34, boyum 167cm )
    • cocuk gelişimi

      - 15.03.2010 19:58:41
      sabanaktas 
      cocuğum 11 yaşinda boy uzamıyor kilo almıyor çok hiper aktif ne yapmalım bana yardımcı olurmusunuz
    • ender beye soruyorum

      - 15.03.2010 19:53:54
      saliha 
      metebolizmayı hızlandıran beşi bir yerdeyi hep berabermi kaynatacaz kaç dakika kaynatacaz günde kaç defa içecez ne kadar suya ne kadar katılacak soruma cevap verirseniz çok sevinirim iyi akşamlar...
    • Göbek ve Basen yağları

      - 15.03.2010 19:43:08
      zeynep aydın 
      45 yaşındayım 85 kiloyum göbek ve basenlerim yağlı ne yapmam gerekir?cevebınızı bekliyorum
    • kilo

      - 15.03.2010 18:44:38
      erguvan karaca 
      100 kiloyum zafıflamalıyım ne yapıyım
    • ilk yorumdada sormuştum

      - 15.03.2010 18:32:43
      sibel doğan 
      soruma birileri cvp versin lütfen yarı sağlıksız bir diyet sonucu metabolizmam yavaşladı gibi bunu nasıl düzeltebilirim yada düzelirmi ne yapmalıyım nasıl eski sistemine dönmesini sağlayabilirim.ne kadar sürede metabolizmam kendine gelir diyeti brktm zaten 2 ay oldu.ne kadar sürede metabolizmam düzene girer lütfn cvp verin tekrar tekrar sormak istemiyorum birileri beni bilgilndirsiin.lütfnnnnn şimdiden teşekkür ederim
    • DOKTORUM PROGRAMI

      - 15.03.2010 18:19:38
      ŞEMSİ ÖZDEMİR 
      NEFİS BİR PROGRAM. EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER. KARDEŞİM PROGRAM DEDİĞİN BÖYLE BİLGİ VERİCİ VE ÖGRETİCİ OLMALI.SUNUCULAR AYRI BİR HARİKA. HELE O BAZI DOKTORLARIN TAVIRLARI TABİ DOKTROLARIN HEPSİ İYİ DE CİHAN AKSOY HOCA BİR BAŞKA . İNŞAALLAH MUAYENEHANE VEYA HASTANELERDEDE BÖYLE DAVRANIYORLARDIR. TABİ KANAL D YE DE TEŞEKKÜRLER. PROGRAMIN DAHA UZUN SÜRE DEVAM ETMESİ DİLEKLERİMLE BAŞARILAR.
    • KİLO VERMEK İSTİYORUM

      - 15.03.2010 17:25:31
      gamzenur -15.032010 
      slm ben 20yaşında 72 kiloyum 1.65 boyundayım kilo vermek istıyorum lütfen yardım edin 20 kilo vermek istiyorum kendim diyet yaptığımda kılo versem hemen kılo alıyorum yardımlarınızı beklıyorum
    • kilo vermek ve incelmek istiyorum

      - 15.03.2010 17:01:11
      TUĞBA- 
      slm.ben 20 yaşındayım. 62 kilo 1.60 cm boyundayım bundan üç yıl önce 51 kilodaydım. polikistik over sentromu teşhis edildi. hızlı kilo aldım.iki sene doğum kontrol hapı kullandım. şimdi doktorum hapı bıratırdı ve glifor kullanıyorum. doktorum kilo vermem gerektiğini böylelikle kurtalacağımı söyledi. ne kadar uğraşsam da veremiyorum. öğrenci olduğum için yurtta kalıyorum. ne yapmam gerekiyor... BANA YARDIMCI OLUNNNN...
    • ender saraca sorum

      - 15.03.2010 16:08:19
      nalan 
      ben 40 yaşındayım boyum 1.65 kilom 69 benim kilomgöbek basen ve baldırlarımda plates yapmaya başladım arada kaçamak yapıyorum yani abur cubur canım sıkılıyor çikolata yada biskuvi falan yiyorum ben dogum yaptım ve 10 kilo verdim ama 5 kilo geri aldım bana yardımcı olursanız ve bana uygun diyet listesi verirseniz çok sevinirim iyi günler
    • KİLO VERMEK İSTİYORUM

      - 15.03.2010 15:21:43
      büşra ongur 15.03.2010 
      slm ben büşra 16 yaşındayım ama 70 kiloyum zayıflamak istiyorum ender bey yardımcı olursanız sevinirim psikolojim çok bozuldu
    • varol ender hoca :)

      - 15.03.2010 15:08:14
      buket24 
      varol ender hoca sayende ideal kiloma gelmek üzereyim :) en çok korktuğum bukadar emeğimin heba olması yani koruyabilecekmiyim bu kilomu tekrar tekrar başa dönmek istemiyorum :( ekranlarda görmek motive olmamı sağliyor:)
    • Metabolizma Hızlandırıcı Çay

      - 15.03.2010 14:55:29
      Burcu Yılmaz 
      Merhaba çayın malzemelerinin ölçüsü, nasıl hazırlandığı ve ne kadar tükelileceği hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum. İyi çalışmalar program için çok teşekkürler...
    • mükemmel bir programdı

      - 15.03.2010 14:33:07
      Sema Uyanık 
      güvenilir bir doktordan şahane bilgiler aldık tadına doyamadık teşekkürler doktorum-kanal-d
    • misir püskülü

      - 15.03.2010 14:16:31
      melissa 
      ben almanyadan yaziyorum metabolizmayi hizlandirmak icin misir püskülü yazilmis ancak burda öyle birsey satilmiyor birileri bana lütfen yardim etsin bir öneriniz varmi bu konuda
    • istah dengeleyen cay

      - 15.03.2010 13:53:47
      Ayten ÖZKAN 
      miktarı nedir ? günde kac sefer soguk mu ? sıcak mı ?
    • bebek emziriyom

      - 15.03.2010 13:27:29
      halime aydın 
      2 aylık bebeğim var bu çayı kullansam olurmu. 1.50 boyundayım 76 kılodayım ne zamana kadar kullanırsam idaal kiloma ılaşırım
    • metabolizmam yavaş çalışıyo sanırım

      - 15.03.2010 13:26:46
      miray yıldırm 
      18 yaşındayım 1.68 boyundayım 71 küloyum 15 ay önce dogum yatım karın bölgemde sarkmalar var bunların gitmesi ve zayıflamak için ne yapmalıyım
    • nasıl sağlıklı kilo verebilirim

      - 15.03.2010 13:26:05
      Leyla yıldırım 
      ben 43 yaşında bir ev hanımıyım değişik yollarla kilo veriyorum fakat kilo vermem gerekirken kilo alıyorum unlu gıdaları tüketmiyorum ve kilo verdikçe vücudumda sarkmalar oluşuyor bunu nasıl önleye bilirim şimdiden çok teşekkür ederim
    • zayıflamak istiyorum

      - 15.03.2010 13:17:06
      güler öz. 
      1.60boyunda 84 kiloyum. bana bir diyet önerir misiniz...bana en kısa sürede cevap yazarsanız çok memnun olurum diyarbakırdan arıyorum
    • Boy atmak istiyorum

      - 15.03.2010 12:56:17
      Şeyda yıldırm 
      17 yaşında bir genç kızım 1.65 boyundayım bizim ailede herkes 1.90 boylarında ben kendimi çok kısa hissediyorum acaba boy atma zamanım geçti mi?Ne yapmam lazım
    • metabolizma hızı

      - 15.03.2010 12:56:00
      gamze seyirdalı 
      ben 21yaşındayım 1.62boyundayım 62kilodayım sorunum göbeğimde ve basenimde yağlanmalar oldu ve işlm gereği oldu bebek bakıyorum ve sürekli oturmak zorundayım okurken çok zayıftım amaçalışmaya başladığımda çidiği kilo almaya başladım veşuan ve sırf yağlarımvar hazirandad düğünmvar lütfen bana yardım edin eski halime dönmek istiyorum enazından haziranakadar 55kiloya düşmemgerek evde mekikve oklavağ ceviriyorum nekadar yararı olur bilmiyorum yardımcı olursanız ve cevap verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar
    • b1veb2vitaminleri

      - 15.03.2010 12:32:45
      tülay 
      b1veb2 alıyorum ve bunlar iştahımı çok açıyor . çok kilo aldım.çok yavaş verebiliyorum. beşibiyerde çayının ölçülerini verirmisiniz
    • zayıflamak istiyorum ama veremiyorum

      - 15.03.2010 12:23:07
      bayramgulsum77@hotmail com . 
      31 yaşındayım 1.69 boyum kilom 90 nasıl iştahımı kapatırım.halisizim bana cevap verirseniz sevinirim.
    • hamileyim

      - 15.03.2010 12:10:41
      selda 
      detoks çorbasını bizlerde tüketebilirmiyiz bebek icin sakıncalı olur mu?
    • detoks çorbası hakkında

      - 15.03.2010 12:05:17
      esengül karademir 
      malzemeler verildi ama corbanın yapılış şekli ve pişirme süresi hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum
    • metabolizma hızı

      - 15.03.2010 11:57:23
      gamze olçaman 
      ben 20 yasında 1.55 boyundayım ve 55 kıloyum butun kılolar gobegımde toplanmıs bır biçimde çok kotu duruyor nasıl zayıflayabılırım?yardım edin. . .
    • eski kiloma dönmek istiyoruım

      - 15.03.2010 11:47:14
      ayşe yavuz 
      19 yaşındayım evlilikten sonra kullandım ilaçlardan dolayı çok kilo aldım eski kiloma dönmek istiyorum 72 kiloyum 165 boyundayım lütfen önerisi olanlar yazsın
    • süt emziriyorum

      - 15.03.2010 11:43:24
      necla oğuz 
      merhaba yaklaşık 4 ay önce doğum yaptım sezeryanla dodu ve 20 kilonun üzerinde kiol almıştım durumum çok kötü ama süt verdiğim için hiç bişey yapamıyorum acaba bu çayları içsem bebeğime etkisi nasıl olur lütfen cevap yazın teşekkürler
    • Beşibiyerde çayı

      - 15.03.2010 11:39:35
      hatice 
      Beşi bi yerde çayını yaparken kaynatıyomuyuz yoksa iştah engelleyici çay gibi kaynamış suyamı koyuyoruz? Ayrıca Detoks çorbasını içtiğimiz gün yemek olarak bişiy yenilmeyecek mi? Teşekkür ediyorum bilgileriniz için.
    • kaçamak

      - 15.03.2010 11:36:03
      nazile 
      kaçamak günümüzü deyiştirebilirmiyiz
    • zayıflatan çay önleri

      - 15.03.2010 11:35:35
      ismimi vermek istemiyorum 
      ben 85 kiloyum zayıflamak istiyorum bunun için neler yapmam gerekir? 40 yaşındayım
    • YUkarıdaki malzemeler

      - 15.03.2010 11:29:44
      seda 
      Verilen tariflerin yapılışı ve kullanılışı hakkında bilgi verir misiniz?
    • şeker hastasıyım

      - 15.03.2010 11:23:19
      makbule ısık 
      200 ile 300arasında olan şekerım nedenıyle zayıflamaya yönelık hiç bişi yapamıyorum gunde 3 defa ünsülin iğnesı yapıyorum.verdınız tarıfi yapmamda bı sakınca varmı(detoks corbası) ve bana önerılebılecek bı tarıfınız varmı tşk iyi gunler
    • haşimato

      - 15.03.2010 11:22:53
      elif gül 
      haşimato hastasıyım kilo alıyorum nasıl kilo veririm .
    • Metabolizma cayi icin miktar verilmemis

      - 15.03.2010 11:14:51
      Sinem 
      Merhaba metabolizma hozlandiran cay icin miktar verilmemis. Lutfen Hangi bitkiden ne kadar kullanilmasi gerektigini de belirtirmisiniz? Tesekkurler
    • Emziren anneler için beslenme