İşte Angelina Jolie’nin diyeti

Dr. Ender Saraç açıkladı...

19.04.2010

Angelina Jolie’ nin doğumunun hemen ardından sarmısak çayı diyeti ile 11 kilo vermesi herkesi şaşırttı. Doktorum programına katılan Ender Saraç,  Angelina Jolie’ nin güzellik sırrını  açıkladı.

İşte sağlıklı zayıflamak isteyenler için sarmısak çayı tarifi:

Kullanılan malzemeler:
-  Taze zencefil.
-  2 diş sarmısak.
-  2 çay kaşığı limon suyu.
-  2 çay kaşığı bal

Küçük bir taze zencefil soyulur, 2 fincan kadar suyla birlikte kaynatılır. Yakaşık 6 dakika kaynatıldıktan sonra da içine 2 diş ezilmiş sarmısak, 2 çay kaşığı bal ve 2 çay kaşığı limon suyu eklenir ve iyice karıştırılır. Çayın soğumasını bekledikten sonra süzülüp ve soğuk olarak içilir. Barsakların iyi çalışmasını sağlayan çay, vücuttaki yağları yakmada da etkili.

DR. ENDER SARAÇ'IN KİLO VERİCİ DİYETİ (TIKLAYIN)

 
 

 


  • Bu haber 417636 defa görüntülendi.
    • kullanım ?

      - 21.12.2013 12:27:36
      şişman kız 
      aç karnına mı yoksa tok karnına mı içilmeli?
    • ender saraç farklı tarif etti

      - 12.09.2013 18:02:57
      pınar 
      ender saraç 2 sarımsağı bölmeden yassı ezin pul biber ve biberiye ekleyip kaynar suda çay gibi demleyip için diye tarif etti izlesenize kendisini
    • sarımsak çayı

      - 01.07.2011 12:50:41
      duru 
      nasıl içilcek sabah mı öglen mi akşam mı kaç defa yemekten önce mi sonra mı??????*****
    • sarimsak cayi

      - 11.10.2010 22:02:42
      BEN 
      Ya ben tam anlamadim, yapilista 2 fincan cay yaziyor ama yorum yazanlarda gunder 3 veya 4 kez icilir yazmis yani sonradan gene aynisini yapip gunde tuketmemizmi lagzim yoksa icine sonradan su mu ilave etmeliyiz??
    • yemekten sonra daha iyi

      - 21.04.2010 00:18:25
      ben 
      sabah kahvaltidan sonra sonra ögle yemeginden sonra aksam ve gece yatmadan önce
    • sarımsak çayı

      - 20.04.2010 14:41:53
      nazan  
      benimde bebegim var acaba içebilirmiyim sarımsak çayı
    • Düzeltme

      - 20.04.2010 10:58:24
      Işıl 
      Bal ve limon suyu sarımsakla birlikte eklenmiyor. Çay soğumaya bırakılıyor, içilebilir dereceye geldiğinde bal ekleniyor. Ender Bey "BAL KAYNAR SUYA EKLENİRSE ZARARLI HALE GELİYOR" diye özellikle altını çizdi.
    • sarımsak çayı

      - 19.04.2010 16:29:27
      ece 
      bu çay kaç liter suya hazılanacak ve ayrıca yanında diyet mi yapmamız gerekiyor.şimdiden teskkrler
    • sarımsak çayı

      - 19.04.2010 15:18:11
      ÖZGÜL 
      Ender Saraç öğün aralarında içilebileceğini ve günde 3-4 fincanın yeterli olduğunu söylemişti.
    • ?

      - 19.04.2010 14:42:37
      neşe 
      belirtilmiş olans sarmısak çayı ne zaman ıçılecek sabah mı ogle mı aksam mı tok mu aç karnına mı belırtseydınız yada bılen var mı
    • SARIMSAK ÇAYI

      - 19.04.2010 11:18:02
      SENA GÜL 
      HAMİLEYKEN SARIMSAK ÇAYI İÇİLEBİLİRMİ?
    • Başlık