Açıköğretimle ilgili merak ettiklerinizi sorun!

Sorularınızı yollayın soralım!

31.01.2012
Abbas Güçlü ile Genç Bakış, 1 Şubat Çarşamba gecesi Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nden yayın yapacak. Açıköğretim ve uzaktan eğitim sistemininin ele alınacağı programda, sizlerin de merak ettiklerinize yer verilecek.

Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim sistemi ile ilgili tüm sorularınızı; 
twitter.com/gencbakiskanald;
gencbakis@kanald.com.tr 
ve
editor@egitimajansi.com adreslerine yazın, cevabını bu hafta en yetkili isimlerden alalım.

  • Bu haber 95499 defa görüntülendi.
    • TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI

      - 04.02.2012 14:04:27
      Kübra BAYAR  
      Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olduktan sonra formasyon alabilecek miyiz ? Devlette çalışabilecek miyiz ?
    • açık lise

      - 03.02.2012 11:52:02
       
      programızını kaçırdım ama açık ögretim ögretcisi olarak konularımızı sizinle paylasmayı ve tekrar açık ögretim programı yapmanızı istiyorum ki açık lise yılda 3 defa yapılan sınavlar yeterli degil bence 4 yada 5 deha olsa normal açık lise ögrencileri kaldıkları dersleri vere bilir ve zaman kaybı olmadan üniversite ögrencisi olabilir ki bu soruna çözüm getirilmiyo ve yeterli kitaplarımız yok tşk ederim şimdiden sizlere ve bu programı sundugunuz için lütfen bizlere bu konuda yardımcı olun
    • çocuk gelişimi

      - 02.02.2012 20:20:21
      fatma izgi 
      abbas bey merabalar...öncelikle ben çocuk gelişimi meslek çıkışlıyım..bu sene sınawsız geçişe başvurdum..tercih zamanında açık öğretim sosyal hizmetlerinide tercih werebilirmiyim acaba...?şimden tşk..
    • aöf sosyal hizmetler

      - 02.02.2012 14:56:07
      dryctnl 
      sosyal hizmetler ön lisan mezunuyum bizim sonumuz ne olcaka acaba
    • ingilizce öğretmenliği

      - 02.02.2012 14:34:02
      FUNDA SARI 
      ingilizce öğremetmenliği bölümünün derslerinin çok ağır olduğunu düşünüyorum.ayrıca geçtiğimiz bir ders geçemediğimiz bir dersle birleştirildi ve biz tekrar o dersi alıyoruz.bu ne kadar doğrudur?
    • BİZİ PERİŞAN ETTİNİZ YA

      - 02.02.2012 12:56:07
      GÜLSEREN ALIŞ 
      2 DERSTEN KALMITIM 3 DERSE ÇIKTI BÜTÜNLEMEDE KALKTI ORTADAN 2 YIL LIK ÜNÜVERSİTEYİ 4 YILA ÇIKIYOR BU YETMEZ KİTAPLAR SON ANDA ELİMİZE GEÇTİ BÜROLARDAKİ GÖREVLİLERİN HİÇ BİRŞEYDEN BİLGİLERİ YOK NE SORUYORSAK BİLGİMİZ YOK DİYORLAR YENİ SİSTEM DEYİP GEÇİŞTİRİYORLAR..BU NASIL SİSTEM NEDEN BİZLERİ MADUR EDİYORSUNUZ NE ZORLUKLARLA OKUYORUZ BİLİYORMUSUNUZ YENİ SİSTEMDE SITAJ HAKKI VAR DENİLİYOR AMA BİZLERE SITAJ YOK DENİLİYOR YENİ OKULA BAŞLAYANLARA VARMIŞ MADEM YENİ OKUYANLARA SITAJ VARDA BİZLERE YOK NEDEN OZAMAN DERSLERDE AYNI TÖRÖLANSI YAPMADINIZ YA BU NASIL BİR SİSTEM ÇILDIRMAMAK ELDE DEĞİLLL :(
    • aöf

      - 02.02.2012 03:38:09
      gözde 
      Açıköğretimde dönemsel sistem bu değişikliği ve getirdiklerini yazabilirmisiniz
    • eskı ders vıdeoları

      - 02.02.2012 02:03:55
      ismail barış 
      ben anadolu unıversıtesı işletme yonetımı 1 sınıf ogrencısıyım ınternetten derslerımı takıp etmeye calısıyorum fakat yuklu olan vıdeoların 2004 yılından kalma oldugunu goruyoruz guncellenmesını ısyıyoruz
    • sınav sistemi hk

      - 02.02.2012 01:18:16
      pirname 
      3-kredili sistemde bütünleme veya genel yaz okulu olamaz mı.. Tüm üniversitelerde vardır.. Tek ders sınavı bile yok.. 1 ders için 1 yıl uzatmak doğru değil
    • KPSS KONULARIDA ANLATILSIN LÜTFENNN

      - 02.02.2012 01:04:04
      ELİF ÇİÇEK 
      TÜM HALKA ÇOK YARARLI OLACAKDIR
    • Kredili sistem

      - 01.02.2012 22:43:07
      Ahmet Aşı 
      Kredili sistemli dersleri daha iyi öğrenebilmek için neler yapabiliriz .Bu konu ile ilgili bilgi veya açıklama yapabilir misiniz teşekkürler
    • SONUMU BİLMİYORUM

      - 01.02.2012 21:05:15
      SEDA ATAMAN 
      İYİ YAYINLAR.ADALET BÖLÜMÜNÜ BİTİRENLER SADECE İNFAZ KORUMA MEMURUMU OLUYOR YOKSA ADLİYELERDE GÖREV ALABİLİYORLARMI?ADLİYEDE NE GİBİ GÖREVLERİ OLUYOR VE KALP HASTALIĞI ENGEL BİR NEDEN TEŞKİL EDERMİ?
    • AÇIK ÖĞRETİM HAKKINDA MERAK ETTİKLERİM

      - 01.02.2012 17:35:39
      Abbas güçlü 
      Öncelikle herkese hayırlı geceler.Henüz yeni açılan ve geçme sistemii hakkında bürolardan tam anlamıyla bilgi alamadığımız Tarih bölümü 1. sınıf öğrencisiyim.Öncelikli sorum bölümümüzün geçme sistemi çan eğrisine mi bağlıdır.ikinci sorum bunu söylemezsem içime dert olur sınavlarıma o kadar çok çalıştım ki ,sınav sorularımızı hazırlayan saygıdeğer hocalarıma sormak istiyorum bu soruların cevaplarını ben ileride bir tarih öğretmeni olmayı umut ederekten kime öğretebilirim.Sizce bir kralın hangi ülke bayanı ile evlenmesinin Tarih bölümünün o kadar önemli konusu varken ,mantığı nerede.Sınav sorularını çok alakasız,bir o kadar saçma ve insanların sınıf tekrarı yapmaları ve kalmaları için hazırlandığını düşünüyorum.Ciddi anlamda severek kaydolduum bir bölümden soğumak üzereyim.
    • AÖF

      - 01.02.2012 15:37:38
      UĞUR GENÇ 
      Abbas bey binlerce aöf öğrencisinin problemlerine dil olduğunuz için aöf öğrencileri adına size ve kanal D ekibine teşekkürler ederim. AÖF de yapılan değişiklikler güzel ama neden bütünlemelerimiz yok,bunun bedelini yıllar la ödememiz bizi mağdur ediyor.Bir ders için bir yıl beklemek öğretim görevlisi olarak düşünemedim ama öğrenci olarak çok zor bir durum.Problemimizin dile gelmesini arz ederim.
    • EMEĞİNİZE SAĞLIK

      - 31.01.2012 16:05:42
      FATMA KEVSER 
      LÜTFEN HER DÖNEMDE BÜTÜNLEME SINSVI OLSUN MEZUN OLMAK İÇİN BİR YIL BEKLEMEYELİM.
    • Başlık