Arka Sokaklar'da nefesler kesiliyor

Kim ölecek, kim kalacak?

19.08.2010

ARKA SOKAKLAR'IN FANI OLMAK İÇİN TIKLAYIN!

Arka Sokaklar 5. sezonun ilk bölümüyle yine nefesleri kesmeye devam ediyor…

Elif’in durumu kritiktir. Hemen ameliyata alınır. Hüsnü, Engin ve Sinan diğerlerine göre daha şanslıdırlar. Suat’ı hastanede bırakıp hemen Rıza Baba'yı ve bu tuzağı kuran Rıfat Hızal’ı bulmanın peşine düşeceklerdir. Mesut’un acil dalak ameliyatı olması gerekmektedir. Mesut ise kalkıp ekiple birlikte aramalara katılmak, Rıza Baba'yı kurtarmak istemektedir. Ancak Dr. Reşat’ı da ikna etmek biraz zor görünmektedir.

Rıfat Hızal’ın tek isteği torununun başına bir şey gelmeden onu yurtdışına çıkartmaktır. Rıfat’ın son sığınacağı tek kişi kalmıştır. Evladı gibi sevdiği Celil…

Celil, Rıfat’ın torununu yurtdışına kaçırabilecek mi? Rıfat Hızal kendini ve torununu kurtarabilecek mi? Elif komadan çıkabilecek mi? Kahraman ekibimiz Rıza Baba'yı gömülü olduğu yerde bulabilecek mi? Rıza Baba yaşayacak mı?

Tüm merak edilenler bu bölümde!



  • Bu haber 157950 defa görüntülendi.
    • sinan

      - 26.08.2010 15:17:59
      emir 
      ya resimde sinan dışında herkes war.sinanın bi de sürekli başı ağrıyo sinan ölcek heralde!
    • hüsnü

      - 24.08.2010 16:20:20
      reis 
      dayan hüsnü dayan kurtulucak sınız
    • sizi çok seviyorummm

      - 23.08.2010 15:29:47
      elif 
      önce kimseye birşey olsun istemiyorumm hüsnü sinan engin mesut kurtulcak hatta rıza babayı kurtarmaya gidecekler elif komada inşallah ölmez hiçkimseye birşey olmicak bunu laf olsun diye değil yürekten söylüyorummm mesutada birşey olmicakk hepsini çok seviyorum ama en çok mesutu seviyorummm ona birşey olursa çok üzülürümm bu akşam izlicemm inşalllahh mesuta birşey olmaz nolur allahım olmasın mesuta birşeyyy
    • ...

      - 23.08.2010 11:42:18
      burcu 
      elif ve sinan ayrilacak mi?
    • Reis

      - 23.08.2010 00:22:35
      xD 
      Kimse Ölmicek Merak Etmeyin Flimin Sonunda Muhakak Bişe Oluyor. :) Rıza Amir , Vs Bütün Ekip Gene Sizlerle Olacak ;) Thanks You Okudunuz İçiniz ;)
    • rıza

      - 22.08.2010 22:49:17
      alper 
      rıza baba ölüyörrr
    • ARKA SOKAKLAR

      - 22.08.2010 18:52:15
      ismail 
      Arkadaşlar arka sokaklardan kimse ayrılmıyor aksine Zeynep Beşerler geliyor diziye
    • rıfaT geberrrrrrrr

      - 22.08.2010 16:29:10
       
      rıfat ölsün gebersin £kip ondan kurtulsun.sonra iki düğün olsun mesut-aylin elif-sinan....mesutla aylin sinanla elif evlensin sayın senaristler
    • tam gaz devam

      - 22.08.2010 15:04:22
      hatice 
      dayan Elif işallah hepiniz kurtulursunuz
    • arka sokaklar

      - 22.08.2010 14:10:06
      yeliz 
      elif in durumu iyi olsun o yuzden diziye basqa qişiler qelmesin herkesin iyi olmasını istiom
    • arka sokaklar ekipim

      - 22.08.2010 02:01:46
      eda nur 
      mesut yaşayacak hüsnü sinan engin yaşayacaktır rıza babayı bilmiyorum ama
    • arka sokaklaar

      - 21.08.2010 22:14:05
      seyma 
      bn bir arka sokaklar fanatikim bütün yaz bekledim. bn arka sokaklar seyretmeyi çok özledim.bnce hiç birine birşey olmayacak.
    • süpersinzzz

      - 21.08.2010 21:34:02
      tugce 
      gerçekçi saf yalanszz nolur bu ekip dagılmasnnn
    • ARKADA OLAN SOKAKLAR

      - 21.08.2010 21:13:11
      Elena K. 
      besinci sezona geldiler mukkamel bir ekip му cok gercekci yasiyorlar ozelikle Suat cociklarla iyi ki var ARKA SOKAKLAR
    • arka sokaklar

      - 21.08.2010 18:08:37
      alew 
      bu kadar başarılı bir ekipe bir şey olmaz
    • dayan eliff

      - 21.08.2010 16:46:50
      ayşe 
      elif komadan çıksın rızaya bişi olmasın ya bu ekip çok güzel
    • kimse çıkmıyor

      - 21.08.2010 16:07:41
      foldeer 
      diziden kimse çıkmıyor aksine biri daha katılıyor :))
    • Rıza amir

      - 21.08.2010 15:55:44
      isa 
      Rıza amir'in kurtulma olasılığı %1 hemen yerini tespit edip havasızlıktan ölmemesi için kurtarırlarsa ölmez yoksa çok zor kurtulması.Ölürse Engin amir olur Hüsnü Mesut Rıza Ölmesin Yeter.
    • arka sokaklar için

      - 21.08.2010 12:41:05
      tuna suvat 
      bence bütün ekip yaşayacak hepsi ölerse ekip olmaz rıza babanın dei gibi yaşamak ta ölmekte ekip işidir
    • arka sokaklar

      - 21.08.2010 12:01:54
      arka sokakalar 
      ilker inanoğlu ayrılıyorlar dedi diziden mi yoksa aşk durumundan mı?...
    • MAVİŞ GÖZLÜMM

      - 21.08.2010 11:51:07
      Ayşe Nur 
      Ya elif komadan çıksın ya herkes kurtulsun daha gzel düğünler olacak mutlu bir ekip olacak rıza babanın dediği gibi yaşamak ta ölmekte bir ekip işidir bu ekibi kimse ayıramazz
    • kadyoyu değiştirmeyin

      - 20.08.2010 23:38:38
      sinan 
      hepsi kurtulsun diziden kimse çıkmasın (hüsnü çoban seviyoruz seni :D)
    • arka sokaklar

      - 20.08.2010 18:12:31
      Melek 
      bu bolumu cok merak ediyorum izlemek icin sabirsizlaniyorum. bence hic birine bisey olmayacaq.
    • UNUTULMAZ

      - 20.08.2010 16:58:26
      RAHİM 
      Sizleri ilk gün kadar çok seviyoruz. TÜMekibe başarılar.
    • eliffffffff

      - 20.08.2010 16:46:07
      bilge kurt 
      dayan elif komadan çıkacaksn cnm
    • Arka Sokaklar

      - 20.08.2010 15:24:35
      alici 
      hepsi kurtulacak ama ali hakkında hiç bişi denmiyor ona ne olduuuuuuu
    • ÇAĞLA ABLA & BERK ABİ

      - 20.08.2010 14:01:56
      hayalperest chocuk kadir 
      Sizi çok çok çok çok çok seviyorum bu dizi sizn yüzünüzden bu kadar reyting kırıyor...Yönetmen elif sinan evlensin ne olur elifte komadan çıksın onları çooooooooooookkkkkkkkkkk seviorum.
    • :(

      - 20.08.2010 13:48:25
      PINAR 
      ALLAHIM NOLURSUN HERKES KURTULSUN BURÇAK TARLAMDA KURTULSUN KİMSE ÖLMESİN DAYANAMAM :( DAHA ELİFLE SİNAN EVLENİCEK YA HEP MUTLU BÖLÜMLER OLSUN
    • uff.

      - 20.08.2010 13:46:14
      seren 
      ya, elif kurtulsun. eh, yakinda basliyor.
    • ÇOK HEYECANLI

      - 20.08.2010 11:40:36
      sıla 
      ya elife bişey olmasın.mesuta hiç hiç olmasın yaa.çok heyecanlı yaa.
    • Arka Sokaklar

      - 20.08.2010 10:28:37
      bahar 
      Kurtulsun hepsi! Elif komadan cikar. Hüsnü, Sinan, Engin (belki Mesut dahil) Riza Babayi bulup onu kurtaracaklar... En iyi dizi Arka Sokaklar. <3
    • elifimmmmm